Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat
Aktuális szám
Archívum
Szerzőinknek
Publikációs stílus
Kézirat beküldése
Rovatok
Beküldésellenőrző lista
Rólunk
Bemutatkozás
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Szerkesztés menete
Etikai kódex
Kapcsolat
Open Access Megállapodás
Támogatóink
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 8 szám 2 (2020): Sokszínű digitális kultúra
Évf. 8 szám 2 (2020): Sokszínű digitális kultúra
DOI:
https://doi.org/10.31074/gyntf.2020.2
Megjelent:
2020-08-20
Teljes szám
PDF
Előszó
Kultúraváltás (vagy -válság) az oktatásban és a kora gyermekkori nevelésben – Előszó a megújulás jegyében
Nedda Kolosai
5–12
PDF
Tanulmányok
Hogyan hat a mobileszköz-használat az óvodások figyelmére és társas-kognitív készségeire?
Veronika Konok, Krisztina Peres, Bence Ferdinandy, Zsolt Jurányi, Nóra Bunford, Dorottya Júlia Ujfalussy, Zsófia Réti, György Kampis, Ádám Miklósi
13-31
PDF
IKT-eszközök használata óvodás korban – Egy kérdőív nyílt tételeinek kódolása EKOD-makrócsomaggal
Mária B. Németh, Fruzsina Juhász, Ágnes Hódi, Edit Tóth
32-54
PDF
Bölcsődéztetési tervek Magyarországon
Balázs Kapitány
55-73
PDF
A zeneoktatásunk kihívásai és nehézségei általános iskolai és gimnáziumi énektanárok nézetei alapján
Tünde Kornélia Pintér
74-109
PDF
A nők megjelenítése és szerepe az alsó tagozatos etikatankönyvekben
Boglárka Peák, Erzsébet Czachesz
110-130
PDF
Tematikus tanulmányok
Előszó a Sokszínű digitális kultúra tematikus számhoz
András Lénárd
131-132
PDF
Az okoseszközök használata kognitív idegtudományi nézőpontból
Valéria Csépe, Ágoston Török
133-145
PDF
A robotika szerepe az SNI tanulók fejlesztésében
Dóra Orsolya Aknai
146-163
PDF
Pedagógushallgatók digitális kompetenciáinak fejlesztési lehetőségei
Nikolett Turzó-Sovák
164-173
PDF
Fekete pedagógia, avagy hallgatói tapasztalatok az informatika tantárgy oktatásáról
András Lénárd
174-191
PDF
Műhely
A digitális tananyagfejlesztés speciális szempontjai
Erika Vetési
192-201
PDF
„Digitális Honfoglalás” avagy 0–3 évesek a digitális világban
A 0–3 éves gyermekek otthoni okoseszköz-használata Józsefvárosban
Judit Koscsóné Kolkopf, Heléna Kiss
202-218
PDF
A versenyek szerepe az algoritmikus gondolkodás fejlesztésében, az Országos Méh-Ész Logikai Verseny bemutatása
András Kiss
219-231
PDF
Múzeumpedagógia újragondolva – A kaposvári Rippl-Rónai Múzeum múzeumpedagógiai foglalkozásainak vizsgálata, módszertani megújítása
Anett Schlichter-Takács, Beáta Csimáné Pozsegovics
232-259
PDF
Három hónapos szenzomotoros torna hatása az óvodások és kisiskolások egyensúlyozó képességére
Zsolt Csirkés, Nóra Erika Csongor
260-298
PDF
Gondolatok a tanár mentális jóllétének aspektusairól és azok hatásairól
Katalin Borbáth
299-317
PDF
A digitális környezet mint lehetőség a zenei nevelésben
Emese Maróti, Noémi Bartus, Mónika Csató, Judit Keresztényné Barth
318-331
PDF
Szemle
Könyvismertetés: Lénárd András Ablakzsiráf könyvek – Kütyük és az online világ
Gyöngyi Sarbó
332-335
PDF
Ajtó a hátrányos helyzetű tanulók oktatási lehetőségeire – Könyvismertetés
Szandra Dániel
336-339
PDF
Az Okos Doboz Módszertani kézikönyv bemutatása
Dóra Szűcs
340-345
PDF
Gyerekek odafigyelő segítése – Könyvismertetés
Éva Márkus
346-349
PDF
Határtalan
„Húsz év múlva” – A digitális oktatás helyzete, eszközei, trendjei világszerte
Péter Fehér
350-372
PDF
Mindennapok
Az „isteni szikra” – Hunyady Zsuzsa emlékére
Zsuzsa Kereszty
373-376
PDF
Csillag Ferenc emlékére
János Döbrössy
377
PDF
Szerzőink
A 2020/2. szám szerzői
378-391
PDF
Nyelv
English
Magyar
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak
Kulcsszófelhő
szerzoindex
Böngészés szerzők alapján