Kultúraváltás (vagy -válság) az oktatásban és a kora gyermekkori nevelésben – Előszó a megújulás jegyében
DOI:
https://doi.org/10.31074/gyntf.2020.2.5.12Kulcsszavak:
bölcsőde, óvoda, iskola, játék, tanítás és tanulás, felsőoktatásAbsztrakt
A tanulmány a Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat 2020/2. számának bevezetője. A kor kihívásaihoz alkalmazkodva megújuló Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat 2020. tavaszán csatlakozott a nyílt hozzáférésű folyóiratok nemzetközi rendszeréhez (Open Journal Systems, OJS). Az ELTE Tanító- és Óvóképző Kar szakmai profiljába illeszkedik a gyermeki tanulás és személyiségfejlesztés kutatásokra alapozott módszertanának elméleti és gyakorlati oktatása, különös tekintettel az első 12 életévre. A Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat célja, fórumot adni a gyermeki tanulással, a gyermeki személyiségfejlődéssel foglalkozó legújabb tudományos írásoknak. Célunk, a tanulmányokat olvasó kutatókat, egyetemi oktatókat, pedagógusokat és szülőket megismertetni a tudományos kutatások eredményeivel, szakmailag lektorált, közérthető írásokon keresztül.
Letöltések
##submission.downloads##
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóiratszám
Rovat
License
Copyright (c) 2020 Szerző
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.