„Húsz év múlva” – A digitális oktatás helyzete, eszközei, trendjei világszerte
DOI:
https://doi.org/10.31074/gyntf.2020.2.350.372Kulcsszavak:
digitális oktatás, mobiloktatás, kódolás, digitális történetmesélés, trendekAbsztrakt
A tanulmányban – egy 20 évvel ezelőtti munkánkra reflektálva (Fehér, 1999)– széleskörű áttekintést adunk a digitális oktatás jelenlegi helyzetéről. Kiemelt figyelmet szentelünk a témakör legfontosabbnak ítélt témáira: a mobiloktatásra, a kódolás‑számítógépes gondolkodás és robotika témájára, a digitális történetmesélésre, valamint a médiaműveltség és a kritikus gondolkodás fontosságára. A nagy mennyiségű külföldi irodalom elemzése mellett kitérünk a hazai kutatások ismertetésére, a digitális oktatás nemzetközi és magyarországi eredményeinek, kihívásainak bemutatására.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
##submission.downloads##
Megjelent
2020-08-20
Hogyan kell idézni
Fehér, P. (2020). „Húsz év múlva” – A digitális oktatás helyzete, eszközei, trendjei világszerte. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 8(2), 350–372. https://doi.org/10.31074/gyntf.2020.2.350.372
Folyóiratszám
Rovat
Határtalan
License
Copyright (c) 2020 Szerző
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.