A digitális tananyagfejlesztés speciális szempontjai
DOI:
https://doi.org/10.31074/gyntf.2020.2.192.201Kulcsszavak:
digitális transzformáció, digitális oktatás, digitális oktatási környezet, 21. századi tanulás, digitális tananyagAbsztrakt
2020 tavaszán a világjárvány által kiváltott nem várt események hatására a digitális transzformáció az oktatásban új lendületet kapott. A digitális térben sok olyan lehetőség nyílt a tanulók digitális tanrendjének bevezetése során, amelyre korábban nem volt példa. Ez az írás abban kíván segítséget nyújtani, hogy a jövőbeni hasonló helyzet esetén milyen speciális szempontokat kell figyelembe venni a digitális tananyagok fejlesztése során. Éppen ezért az alább tárgyalt szempontok vizsgálata sohasem volt annyira aktuális, mint most.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
##submission.downloads##
Megjelent
2020-08-20
Hogyan kell idézni
Vetési, E. (2020). A digitális tananyagfejlesztés speciális szempontjai. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 8(2), 192–201. https://doi.org/10.31074/gyntf.2020.2.192.201
Folyóiratszám
Rovat
Műhely
License
Copyright (c) 2020 Szerző
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.