Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat
Aktuális szám
Archívum
Szerzőinknek
Publikációs stílus
Kézirat beküldése
Rovatok
Beküldésellenőrző lista
Rólunk
Bemutatkozás
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Szerkesztés menete
Etikai kódex
Kapcsolat
Open Access Megállapodás
Támogatóink
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 7 szám 1 (2019): Gyermekkép és oktatás Japánban
Évf. 7 szám 1 (2019): Gyermekkép és oktatás Japánban
Megjelent:
2019-11-01
Teljes szám
PDF
Előszó
Gyermeknevelés és oktatás Japánban
Orsolya Endrődy
1-3
PDF
Köszöntő
Yuko Umemura
4
PDF
Megnyitó
Judit Vihar
5-6
PDF
Tematikus tanulmányok
Gyerek, nevelés és társadalom kapcsolata Japánban
Judit Hidasi
7-11
PDF
Van? Nincs? Hogyan van, ha nincs? Esszé a japán tehetségpedagógiáról
János Gordon Győri
12-21
PDF
Oktatás és „civilizáció”. Az oktatás megjelenése a Meiji-kori átalakulásról folytatott diskurzusban
Ferenc Takó
22-29
PDF
Japán első színésznőképzője
Petra Doma
30-35
PDF
Gyermekkép fametszeteken. Japán az Edo-korszakban (江戸時代 1603–1868)
Orsolya Endrődy
36-44
PDF
A kokesi babák kultúrtörténeti aspektusai
Réka Tóth-Vásárhelyi, Ibolya Rácz
45-53
PDF
Gyermekruházat a hétköznapi viseleten túl
Csilla Schmitt
54-60
PDF
Miért is a gyermekek takarítanak a japán iskolákban?
Júlia Somodi
61-68
PDF
Egy szál krizantém. Miért különleges a hagyományos japán tudásátadás?
Miklós Dúzs
69-76
PDF
A Comparative Study of Metaphors in Fairy Tales in English and Japanese
Imai Ren
77-82
PDF
Magyarul tanuló japán hallgatók megnyilatkozásainak – udvariasságot érintő – jellegzetességei a kérés beszédaktusában
Dóra Sitkei
83-90
PDF
Magyar szakos japán hallgatók interkulturális kommunikatív kompetenciájának fejlesztése IKT-eszközökkel
Levente Borsos, Tamás Kruzslicz
91-98
PDF
Az alsó középiskolában használt angol tankönyvek szerepe a kommunikatív nyelvoktatásban két Sunshine-ból tanító alsó középiskolai tanár esettanulmánya alapján
Réka Fekete
99-107
PDF
Szemle
Könyvismertetés: Dorothee Gutknecht – Maren Kramer: Mikrotransitionen in der Kinderkrippe. Übergänge im Tagesablauf achtsam gestalten. Verlag Herder, Freiburg/Basel/Wien. 2018. ISBN E-Book 978-3-451-81231-6
Éva Márkus
108-111
PDF
Recenzió a Paragon – Újítások a nevelés-gondozás bölcsőjében, Józsefvárosban című kötetről
Éva Márkus
112-113
PDF
Kewashii Takeya (Dúzs Miklós), … egy szál virág! A valóság és ami annak tűnik; Nincsen semmi! … és az már valami – Wilber parafrázisok; A Tudat időaspektusa- és hatása az egyén valóságképére.
Lejla Szabó
114-115
PDF
Nyelv
English
Magyar
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak
Kulcsszófelhő
szerzoindex
Böngészés szerzők alapján