Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat
Aktuális szám
Archívum
Szerzőinknek
Publikációs stílus
Kézirat beküldése
Rovatok
Beküldésellenőrző lista
Rólunk
Bemutatkozás
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Szerkesztés menete
Etikai kódex
Kapcsolat
Open Access Megállapodás
Támogatóink
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 8 szám 3 (2020): A fenntarthatóságra nevelés aktuális kérdései az oktatásban
Évf. 8 szám 3 (2020): A fenntarthatóságra nevelés aktuális kérdései az oktatásban
DOI:
https://doi.org/10.31074/gyntf.2020.3
Megjelent:
2020-12-30
Teljes szám
PDF
Előszó
Vissza a természetbe! – A fenntarthatóságra nevelés aktuális kérdései az oktatásban
Nedda Kolosai
5-15
PDF
Tanulmányok
Exploring the Dilemma of Planning for Play in Schools
Wendy Russel
16-23
PDF (English)
Introductory placement tests of students with primary school teacher major in Hungary
Mónika Bagota, Csaba Csíkos, Judit Szitányi
24-34
PDF (English)
Képeskönyvek nyelvjárásban
Ágnes Klein, Éva Márkus
35-54
PDF
Óvodapedagógus és gyermek viszonyának vizsgálata egy kapcsolatdiagnosztikai mérőeszköz kísérleti kialakításával – első eredmények
Barbara Nász, Judit Inántsy-Pap
55-71
PDF
Az erkölcsi ítéletalkotás fejlődése és fejlesztési lehetőségei intézményes keretek között
Györgyi Vincze
72-92
PDF
Tematikus tanulmányok
Tanuljunk emberséget az állatoktól!
Zita Bauer, Judit Gonda
93-115
PDF
Tanító szakos hallgatók véleménye a magyarországi környezeti problémákról
Katalin Kulman
116-130
PDF
A környezeti fenntarthatóságra nevelés a bölcsődében
Sarolta Darvay, Katalin Hill, Veronika Fülöp, Beáta Venyingi
131-144
PDF
Helyzetkép az iskolai és iskolán kívüli környezeti szemléletformálásról
Bence Nagy, Mária Persa, Béla Munkácsy
145-165
PDF
Az ELTE TÓK hallgatóinak testi-egészségi állapotának változásai az egyetemi évek alatt
Áron Gábor Vitályos, Klára B. Zsoffay, Beáta Venyingi, Sarolta Darvay
166-178
PDF
Műhely
„FINE! Projekt” A gyermekétkeztetés gyakorlata a napközbeni ellátást biztosító koragyermekkori nevelés intézményeiben
Egy nemzetközi projekt bemutatása
Sarolta Darvay
179-188
PDF
Az óvoda–iskola átmenet óvodapedagógusok, tanítók és szülők szemén keresztül
Anita Gyurcsik
189-209
PDF
Tudásszint és képességek változása a természettudományos képzés egy szegletében – Vélemény
Gábor Timár
210-216
PDF
A természettudományos nevelés szakköri lehetőségei
Zita Bauer, Eszter Papik
217-229
PDF
Szemle
A természet közelségének jelentősége a 21. századi gyermekek fejlődésében
Katalin Hill
230-233
PDF
A tanítóképzés történetei az 1918–1919-es forradalmak idején
Nedda Kolosai
234-236
PDF
Határtalan
Erdőóvoda
Bori Balogh, Klára B. Zsoffay
237-252
PDF
Mindennapok
Hír a Magyar Tudomány Ünnepéről
253
PDF
Pedagógusok tanítója – Emlékkötet Hunyady Zsuzsa tiszteletére
254
PDF
Szerzőink
A 2020/3. szám szerzői
255-264
PDF
Nyelv
English
Magyar
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak
Kulcsszófelhő
szerzoindex
Böngészés szerzők alapján