Vissza a természetbe! – A fenntarthatóságra nevelés aktuális kérdései az oktatásban
DOI:
https://doi.org/10.31074/gyntf.2020.3.5.15Kulcsszavak:
fenntarthatóság, kora gyermekkori nevelés, felsőoktatás, természetAbsztrakt
A fenntarthatóságra nevelés ott kezdődik, hogy megtanulunk újra kapcsolódni a természethez, egymáshoz, önmagunkhoz. A környezeti nevelés vagy fenntarthatóságra nevelés célja azoknak az emberi képességeknek és magatartásformáknak pozitív formálása, amelyek egy ökológiailag, szociálisan, gazdaságilag és politikailag fenntartható társadalom létrejöttéhez szükségesek. Azaz olyan össztársadalmi folyamat, melyben a felsőoktatás és a közoktatás csupán egy-egy részterületet képvisel. A Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat (Journal of Early Years Education) 2020. 3. számának írásai több oldalról járják körül ezt a fontos kérdést és témát.
Letöltések
##submission.downloads##
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóiratszám
Rovat
License
Copyright (c) 2020 Szerző
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.