Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat
Aktuális szám
Archívum
Szerzőinknek
Publikációs stílus
Kézirat beküldése
Rovatok
Beküldésellenőrző lista
Rólunk
Bemutatkozás
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Szerkesztés menete
Etikai kódex
Kapcsolat
Open Access Megállapodás
Támogatóink
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 5 szám 3 (2017): Kitekintő – határon túli magyar pedagógiai kutatások és műhelyek
Évf. 5 szám 3 (2017): Kitekintő – határon túli magyar pedagógiai kutatások és műhelyek
Megjelent:
2017-12-09
Teljes szám
PDF
Tanulmányok
Flow-ban, békében a világgal. Reziliens serdülők a gyermekotthonokban
Gábor Nagy, Zsuzsa F. Lassú
1-15
PDF
Tematikus tanulmányok
Gyermeknevelés határok nélkül
Béla Balázs Végh
16-17
PDF
Az oktatás céljáról, a tanári szerepről, a diákszerepről és osztálytermi interakcióról vallott pedagógusi nézetek
Melinda Kardos
18-28
PDF
A nemzeti identitás alakulása székely kisiskolás gyerekeknél. A történelem és kultúraismeret mint ágens a nemzeti identitás alakulásában
Ildikó Katalin Kovács, Katalin Kovács
29-38
PDF
Mire szocializál az iskola? Végzős diákok jövőképének alakulása a motiváció és a nyitottság tükrében
Mária Borcsa
39-45
PDF
Integrációra alapozott tanulás és fogalomszervezés. A tantárgyi határok feloldása és a fogalomelsajátítás, illetve -szervezés kapcsolata
Orsolya Bardocz, Katalin Zoller
46-57
PDF
A felekezeti szakoktatás kihívásai a Partiumban
Szabolcs Frigy
58-64
PDF
Felsőfokú óvodapedagógus- és tanítóképzés a Babeș-Bolyai Tudományegyetemen
Noémi Szabó Thalmeiner
65-76
PDF
A matematika tanítása a BBTE Pedagógia és Alkalmazott Didaktika Intézetében. Végzős hallgatók véleménye matematikai felkészültségükről
Tünde Klára Baranyai
77-81
PDF
Romantikus és pragmatikus kisebbségi pedagógusjelöltek. PADI-s tanulási útvonalak hallgatói interjúk tükrében
Gabriella Mária Stark
82-92
PDF
Az iskolaérettség mérésének összehasonlítása Magyarországon és Szerbiában
Anita Gyurcsik, Orsolya Fehér, Fanni Földi
93-100
PDF
Árdeli dallamok – A Kovács András Ferenc-olvasás lehetőségei a közoktatásban
Márton Mészáros
101-114
PDF
Határtalan
Dán dizájn az oktatásban – beszámoló az Erasmus+ oktatói látogatásról a VIA University College-ban
Valéria Árva
115-117
PDF
Műhely
Módszertani műhely a Nyitrai Konstantin Filozófus Egyetemen
Gabriella Petres Csizmadia, Anikó N. Tóth
118-122
PDF
Szemle
A Termini magyar–magyar szótár mint a határon túli magyar nyelvváltozatok lexikai adatbázisa
Tibor M. Pintér
123-130
PDF
„Minden nemzet a maga nyelvén lett tudós” Pusztai Gabriella és Márkus Zsuzsanna (2017, szerk.): SZÜLŐFÖLDÖN MAGYARUL. Iskolák és diákok a határon túl. Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen.
Réka Márton
131-134
PDF
Nyelv
English
Magyar
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak
Kulcsszófelhő
szerzoindex
Böngészés szerzők alapján