Felsőfokú óvodapedagógus- és tanítóképzés a Babeș-Bolyai Tudományegyetemen
DOI:
https://doi.org/10.31074/gyntf.2017.3.65.76Kulcsszavak:
óvóképzés, tanítóképzés, határon túli magyarok oktatása, harmadfokú képzésAbsztrakt
Jelen tanulmányban egy többfázisú kutatás eredményeit mutatjuk be, melyet a Babeș-Bolyai Tudományegyetem Pszichológia és Neveléstudományok karán végeztünk az óvodapedagógusés tanítóképzős hallgatók körében. Az eredmények helyes keretben való értelmezése érdekében a tanulmány első részében a tizenhat éve beindult állami magyar felsőfokú óvodapedagógusés tanítóképzés törvényi szabályozását, megszervezését taglaljuk kitérve a változások tantervre gyakorolt hatásának a bemutatására is. Kutatásunkkal arra kerestünk választ, hogy miként látják, hogyan ítélik meg a végzős hallgatók az intézményünkben zajló képzés színvonalát, felkészültségük mértékét a pedagógusi pályára.
Letöltések
##submission.downloads##
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóiratszám
Rovat
License
Copyright (c) 2017 Szerző
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.