A matematika tanítása a BBTE Pedagógia és Alkalmazott Didaktika Intézetében. Végzős hallgatók véleménye matematikai felkészültségükről
DOI:
https://doi.org/10.31074/gyntf.2017.3.77.81Kulcsszavak:
matematika tanítása, kisebbségi egyetemi oktatás, tanító- és óvodapedagógusképzésAbsztrakt
A matematika, a tanítóképzős hallgatók véleménye szerint, a nehéz tantárgyak közé tartozik, ezért fontos lenne, hogy a hallgatók alaposan felkészüljenek a gyerekek tanításra, biztos és pontos ismeretekkel rendelkezzenek a matematikai fogalmak és tulajdonságok körében. Egy korábbi kutatásomban már foglalkoztam a hallgatók felkészültségével (Baranyai, 2009, 2010, 2011), ezt a kutatást folytatva ebben a tanulmányban a BBTE Pedagógia és Alkalmazott Didaktika Intézetének öt tagozatán kutattam a végzős hallgatók felkészültségét matematikából.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
##submission.downloads##
Megjelent
2017-12-09
Hogyan kell idézni
Baranyai, T. K. (2017). A matematika tanítása a BBTE Pedagógia és Alkalmazott Didaktika Intézetében. Végzős hallgatók véleménye matematikai felkészültségükről. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 5(3), 77–81. https://doi.org/10.31074/gyntf.2017.3.77.81
Folyóiratszám
Rovat
Tematikus tanulmányok
License
Copyright (c) 2017 Szerző
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.