A matematika tanítása a BBTE Pedagógia és Alkalmazott Didaktika Intézetében. Végzős hallgatók véleménye matematikai felkészültségükről

Szerzők

  • Tünde Klára Baranyai

DOI:

https://doi.org/10.31074/gyntf.2017.3.77.81

Kulcsszavak:

matematika tanítása, kisebbségi egyetemi oktatás, tanító- és óvodapedagógusképzés

Absztrakt

A matematika, a tanítóképzős hallgatók véleménye szerint, a nehéz tantárgyak közé tartozik, ezért fontos lenne, hogy a hallgatók alaposan felkészüljenek a gyerekek tanításra, biztos és pontos ismeretekkel rendelkezzenek a matematikai fogalmak és tulajdonságok körében. Egy korábbi kutatásomban már foglalkoztam a hallgatók felkészültségével (Baranyai, 2009, 2010, 2011), ezt a kutatást folytatva ebben a tanulmányban a BBTE Pedagógia és Alkalmazott Didaktika Intézetének öt tagozatán kutattam a végzős hallgatók felkészültségét matematikából.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

##submission.downloads##

Megjelent

2017-12-09

Hogyan kell idézni

Baranyai, T. K. (2017). A matematika tanítása a BBTE Pedagógia és Alkalmazott Didaktika Intézetében. Végzős hallgatók véleménye matematikai felkészültségükről. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 5(3), 77–81. https://doi.org/10.31074/gyntf.2017.3.77.81