Az oktatás céljáról, a tanári szerepről, a diákszerepről és osztálytermi interakcióról vallott pedagógusi nézetek

Szerzők

  • Melinda Kardos

DOI:

https://doi.org/10.31074/gyntf.2017.3.18.28

Kulcsszavak:

oktatási folyamat, tanári nézetek, osztálytermi interakció, tanári szerep, tanulói szerep

Absztrakt

Az osztálytermi interakciók és a tanári nézetek fontos helyet foglalnak el a hatékony oktatási folyamat megvalósulásában. Jelen tanulmány első részében leírja azon kutatások eredményeit, melyek a nézetekre és osztálytermi interakcióra fókuszálnak. Második részében jelen tanulmány a kapcsolatot próbálja feltárni a pedagógiai nézetek és osztálytermi interakciók, valamint osztálytermi gyakorlat között. A tanulmány eredményei ellentmondásokat találtak a tanári nézetek és az osztálytermi gyakorlat között, melyek a továbbiakban kerülnek részletes bemutatásra.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

##submission.downloads##

Megjelent

2017-12-09

Hogyan kell idézni

Kardos, M. (2017). Az oktatás céljáról, a tanári szerepről, a diákszerepről és osztálytermi interakcióról vallott pedagógusi nézetek. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 5(3), 18–28. https://doi.org/10.31074/gyntf.2017.3.18.28