Az oktatás céljáról, a tanári szerepről, a diákszerepről és osztálytermi interakcióról vallott pedagógusi nézetek
DOI:
https://doi.org/10.31074/gyntf.2017.3.18.28Kulcsszavak:
oktatási folyamat, tanári nézetek, osztálytermi interakció, tanári szerep, tanulói szerepAbsztrakt
Az osztálytermi interakciók és a tanári nézetek fontos helyet foglalnak el a hatékony oktatási folyamat megvalósulásában. Jelen tanulmány első részében leírja azon kutatások eredményeit, melyek a nézetekre és osztálytermi interakcióra fókuszálnak. Második részében jelen tanulmány a kapcsolatot próbálja feltárni a pedagógiai nézetek és osztálytermi interakciók, valamint osztálytermi gyakorlat között. A tanulmány eredményei ellentmondásokat találtak a tanári nézetek és az osztálytermi gyakorlat között, melyek a továbbiakban kerülnek részletes bemutatásra.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
##submission.downloads##
Megjelent
2017-12-09
Hogyan kell idézni
Kardos, M. (2017). Az oktatás céljáról, a tanári szerepről, a diákszerepről és osztálytermi interakcióról vallott pedagógusi nézetek. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 5(3), 18–28. https://doi.org/10.31074/gyntf.2017.3.18.28
Folyóiratszám
Rovat
Tematikus tanulmányok
License
Copyright (c) 2017 Szerző
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.