Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Journal of Early Years Education
Current issue
Archives
For Authors
Stylesheet
Submission
Journal Sections
Submission Checklist
About
About the Journal
Impress
Editorial Board
Reviewing process
Publishing and ethics
Contact
Open Access Statement
Supporters
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 5 No. 2 (2017): Gyermekek és állatok
Vol. 5 No. 2 (2017): Gyermekek és állatok
Published:
2017-08-31
Full Issue
PDF (Magyar)
Tematikus tanulmányok
Közel egy tucatnyi írásmű
– avagy a szerkesztők beköszöntője az állatasszisztált pedagógiát bemutató írások előtt –
István Takács, Katalin Szalai
1-2
PDF (Magyar)
Visual attention in children with special educational needs and disabilities: the effects of the presence of a therapy dog
József Topál, Szemőke Verbó, Erzsébet Uzonyi
3-17
PDF (Magyar)
Animal assisted researches in Kaposvár – 2011–2016
István Takács, Katalin Szalai
18-29
PDF (Magyar)
A small group, animal-assisted therapeutic work in Bóbita kindergarten, Törökbálint
Zsuzsanna Vörös
30-32
PDF (Magyar)
Relationship between children and animals in the Bóbita Kindergarten, Törökbálint
Tímea Koller
33-35
PDF (Magyar)
Presentation of a dog-assisted therapeutic work in a library
Brigitta Kaczur
36-39
PDF (Magyar)
Erasmus+ 'ZORO' project: Animal integration in the educational programme
Tünde Staub
40-43
PDF (Magyar)
Experiences on animal assisted therapy in our school
Rita Marcali-Kiss
44-46
PDF (Magyar)
Animal assisted pedagogy in the classroom
Helga Konti
47-52
PDF (Magyar)
Animal assisted therapy at 'Szentlőrinci Általános Iskola Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény Tagintézménye'
in the academic year 2015/2016 and 2016/2017
Ildikó Káhleszné Krémer
53-55
PDF (Magyar)
From street to 'teach' – life with my dog, Szemi
Gabriella Mészáros
56-58
PDF (Magyar)
About the ’child and dog’ theme photos
Orsolya Endrődy
59-65
PDF (Magyar)
Cross-border issues
Situation of animal-assisted therapy in England
Gabriella Győrfi
66-68
PDF (Magyar)
Tiergestützte Interventionen in Deutschland
Johanna Maróthy
69-72
PDF (Magyar)
Healing dolphins
Boglárka Kormos
73-75
PDF (Magyar)
Studies
Women in public thinking – the appearance of preschool teaching as a possible female „profession” in the nineteenth century’s pedagogical journals
Noémi Janek
76-88
PDF (Magyar)
Review
Book review: Állatasszisztált pedagógia és terápia
Ferenc Csillag
89-91
PDF (Magyar)
Book review: Állatasszisztált kutatások. Kaposvári Gyógypedagógiai Vademecum III.
Erzsébet Vargáné Fónagy
92-95
PDF (Magyar)
Language
English
Magyar
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Keywords
szerzoindex
Browse by author