Állatasszisztált foglalkozások a Szentlőrinci Általános Iskola Egységes Gyógypedagógiai <br>Módszertani Intézmény Tagintézményében a 2015/2016-os és a 2016/2017-es tanévben

Szerzők

  • Ildikó Káhleszné Krémer

Kulcsszavak:

SNI-tanulók, állatasszisztált foglalkozások, héja, ló, kutya, kognitív képességek, személyiségfejlődés, társas kapcsolatok változása

Absztrakt

A szentlőrinci sajátos nevelési igényű tanulók számára az elmúlt két tanévben állatasszisztált foglalkozásokat tartottunk, amelyek során héja, ló, kutya bevonásával tanultak a gyermekek. Tapasztalataink szerint az állatok jelentősen segítették a tanulási folyamatokat, s kedvező hatásuk a gyermekek személyiségfejlődésében is megmutatkozott. Az eredmények alapján az elkövetkező tanévekben heti rendszerességgel kívánunk állatasszisztált tevékenységekkel támogatott tanítási órákat szervezni tanulóink számára.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

##submission.downloads##

Megjelent

2017-08-31

Hogyan kell idézni

Káhleszné Krémer, I. (2017). Állatasszisztált foglalkozások a Szentlőrinci Általános Iskola Egységes Gyógypedagógiai <br>Módszertani Intézmény Tagintézményében a 2015/2016-os és a 2016/2017-es tanévben. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 5(2), 53–55. Elérés forrás https://ojs.elte.hu/gyermekneveles/article/view/648

Folyóirat szám

Rovat

Tematikus tanulmányok