Állatasszisztált foglalkozások a Szentlőrinci Általános Iskola Egységes Gyógypedagógiai <br>Módszertani Intézmény Tagintézményében a 2015/2016-os és a 2016/2017-es tanévben
Kulcsszavak:
SNI-tanulók, állatasszisztált foglalkozások, héja, ló, kutya, kognitív képességek, személyiségfejlődés, társas kapcsolatok változásaAbsztrakt
A szentlőrinci sajátos nevelési igényű tanulók számára az elmúlt két tanévben állatasszisztált foglalkozásokat tartottunk, amelyek során héja, ló, kutya bevonásával tanultak a gyermekek. Tapasztalataink szerint az állatok jelentősen segítették a tanulási folyamatokat, s kedvező hatásuk a gyermekek személyiségfejlődésében is megmutatkozott. Az eredmények alapján az elkövetkező tanévekben heti rendszerességgel kívánunk állatasszisztált tevékenységekkel támogatott tanítási órákat szervezni tanulóink számára.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
##submission.downloads##
Megjelent
2017-08-31
Hogyan kell idézni
Káhleszné Krémer, I. (2017). Állatasszisztált foglalkozások a Szentlőrinci Általános Iskola Egységes Gyógypedagógiai <br>Módszertani Intézmény Tagintézményében a 2015/2016-os és a 2016/2017-es tanévben. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 5(2), 53–55. Elérés forrás https://ojs.elte.hu/gyermekneveles/article/view/648
Folyóiratszám
Rovat
Tematikus tanulmányok
License
Copyright (c) 2017 Szerző
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.