Állatasszisztált pedagógia a tanteremben

Szerzők

  • Helga Konti

Kulcsszavak:

pszichés állapot, kognitív és szociális kompetencia változása, a kutya folyamatos jelenléte az osztályban, AAE-protokoll a Tág Világban

Absztrakt

Öt évnyi kutató és tapasztalatszerző munka után, 2016 szeptemberében indítottuk el kutyával a tanteremben programunkat. Középpontban az állatok tartós jelenléte által kiváltott pozitív hatások álltak. Az első tanévet a szociális kompetenciák fejlesztésére és változásának megfigyelésére szántuk. Dokumentáltuk azokat a pszichés változásokat, amiket feltételezhetően az AAE-program indukált.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

##submission.downloads##

Megjelent

2017-08-31

Hogyan kell idézni

Konti, H. (2017). Állatasszisztált pedagógia a tanteremben. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 5(2), 47–52. Elérés forrás https://ojs.elte.hu/gyermekneveles/article/view/646

Folyóiratszám

Rovat

Tematikus tanulmányok