Állatasszisztált pedagógia a tanteremben
Kulcsszavak:
pszichés állapot, kognitív és szociális kompetencia változása, a kutya folyamatos jelenléte az osztályban, AAE-protokoll a Tág VilágbanAbsztrakt
Öt évnyi kutató és tapasztalatszerző munka után, 2016 szeptemberében indítottuk el kutyával a tanteremben programunkat. Középpontban az állatok tartós jelenléte által kiváltott pozitív hatások álltak. Az első tanévet a szociális kompetenciák fejlesztésére és változásának megfigyelésére szántuk. Dokumentáltuk azokat a pszichés változásokat, amiket feltételezhetően az AAE-program indukált.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
##submission.downloads##
Megjelent
2017-08-31
Hogyan kell idézni
Konti, H. (2017). Állatasszisztált pedagógia a tanteremben. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 5(2), 47–52. Elérés forrás https://ojs.elte.hu/gyermekneveles/article/view/646
Folyóiratszám
Rovat
Tematikus tanulmányok
License
Copyright (c) 2017 Szerző
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.