Bevezető a Neveléstudomány „Különböző pedagóguscsoportok identitáskonstrukciója” Fókusz rovatához
Neveléstudomány | Oktatás – Kutatás – Innováció
Neveléstudomány | Oktatás – Kutatás – Innováció
Rólunk
A folyóiratról
Szerkesztőség
Tudományos Tanácsadó Testület
Kapcsolat
Open Access nyilatkozat
Adatvédelmi tájékoztató
Etikai alapelvek
A folyóirat technikai adatai
Szerzőinknek
Rovatok
A kézirat beküldése
Publikációs stílusunk
Feltöltési checklist
Bírálati folyamat
Archívum
Korábbi lapszámok
Böngészés szerzők alapján
Keresés
A folyóiratot indexálja
Regisztráció
Bejelentkezés
Change the language. The current language is:
Magyar
English
Regisztráció
Bejelentkezés
Change the language. The current language is:
Magyar
English
Évf. 12 szám 3 (2024)
,
Tanulmányok: Fókusz
Évf. 12 szám 3 (2024)
Bevezető a Neveléstudomány „Különböző pedagóguscsoportok identitáskonstrukciója” Fókusz rovatához
Tanulmányok: Fókusz
Megjelent 2024-09-30
Nóra Rapos
Nóra Rapos
https://orcid.org/0000-0003-3610-3522
PDF
Hogyan kell idézni
Rapos, N. (2024). Bevezető a Neveléstudomány „Különböző pedagóguscsoportok identitáskonstrukciója” Fókusz rovatához.
Neveléstudomány | Oktatás – Kutatás – Innováció
,
12
(3), 5. Elérés forrás https://ojs.elte.hu/nevelestudomany/article/view/9116
Idézet formátumok
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
Harvard
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Idézés letöltése
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Absztrakt
x
PDF
Copyright (c) 2024 Szerző
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
×
Felhasználónév
*
Kötelező
Jelszó
*
Kötelező
Elfelejtette a jelszavát?
Tartson bejelentkezett állapotban
Belépés
No account?
Register here