Évf. 10 szám 1 (2022): Neveléstudomány
Neveléstudomány

A Neveléstudomány | Oktatás – Kutatás – Innováció című online folyóiratot 2013-ban indította útjára munkatársaival prof. dr. Vámos Ágnes. Kiadója az ELTE Pedagógiai és Pszichológia Kara, gondozója a Kar Neveléstudományi Intézete. A folyóiratban megjelenő cikkeket széles szerzői körből, a neveléstudományok és a társ- és rokontudományok magyarországi és külföldi kutatóitól és a nevelés tudományos és minőségi művelését fontosnak tartó pedagógusoktól, oktatóktól, fejlesztőktől várjuk. A folyóirat lapszámai angol tartalomjegyzékkel, tartalmi összefoglalókkal és szerzői bemutatkozásokkal jelennek meg. A benyújtott tanulmányok elbírálása mindkét irányban anonim módon, minimum két szakmai bírálattal történik.

Teljes szám
PDF

Tanulmányok: Fókusz

Gábor Halász, Nóra Rapos
5–6
Bevezető a Neveléstudomány „Pedagógusok folyamatos szakmai fejlődése és tanulása” című tematikus számához
PDF
Nóra Rapos, Katalin Tókos, Krisztina Nagy, Fruzsina Eszes, László Horváth
7–36
A pedagógusok folyamatos szakmai fejlődésének és tanulásának komplexitása
PDF
Sándor Lénárd, Judit Szivák, Katalin Tóth-Pjeczka, Krisztián Urbán, László Horváth
37–52
Tanulószervezeti jellemzők és a pedagógusok tanulása a hazai köznevelési rendszerben
PDF
Nóra Rapos, Katalin Tókos, Fruzsina Eszes, Krisztina Nagy
53–81
Tanárszakos hallgatók szakmai fejlődését és tanulását meghatározó kontextuális elemek és vizsgálati lehetőségeik
PDF