Évf. 12 szám 3 (2024): Neveléstudomány: Oktatás - Kutatás - Innováció
Neveléstudomány | Oktatás – Kutatás – Innováció
Neveléstudomány | Oktatás – Kutatás – Innováció
Rólunk
A folyóiratról
Szerkesztőség
Tudományos Tanácsadó Testület
Kapcsolat
Open Access nyilatkozat
Adatvédelmi tájékoztató
Etikai alapelvek
A folyóirat technikai adatai
Szerzőinknek
Rovatok
A kézirat beküldése
Publikációs stílusunk
Feltöltési checklist
Bírálati folyamat
Archívum
Korábbi lapszámok
Böngészés szerzők alapján
Keresés
A folyóiratot indexálja
Regisztráció
Bejelentkezés
Change the language. The current language is:
Magyar
English
Regisztráció
Bejelentkezés
Change the language. The current language is:
Magyar
English
Évf. 12 szám 3 (2024)
Published 2024 október 1
Neveléstudomány: Oktatás - Kutatás - Innováció
Teljes szám
PDF
Tanulmányok: Fókusz
Nóra Rapos
5
Bevezető a Neveléstudomány „Különböző pedagóguscsoportok identitáskonstrukciója” Fókusz rovatához
PDF
Krisztina Czető, Nóra Rapos, Katalin Tókos, Sándor Lénárd
6-29
A nem egyetemi (iskolai) tanárképzők képzővé válásának elméleti kérdései: egy szakirodalmi áttekintés eredményei
PDF
Katalin Tókos, Nóra Rapos
30-48
Pedagógusból tanárképzővé válni – az identitáskonstrukció egy lehetséges értelmezési kerete és vizsgálati lehetősége
PDF
Sándor Lénárd, Dóra Czirfusz, András Horváth, Nóra Rapos
49-72
A tanárszakos hallgatók tanári identitásának alakulása a pályaszocializációs gyakorlatok során
PDF
Nóra Rapos, Krisztina Nagy, Judit Takácsné Kárász, Petra Péter, Csenge Szilvási
73-94
A második karriert kezdő tanárok identitáskonstrukciós dilemmái és támogatásának lehetőségei
PDF
Tanulmányok: Körkép
Anikó Fehérvári, János Gordon Győri
96-135
A közoktatásban és az árnyékoktatásban is dolgozó pedagógusok néhány szakmai jellemzője
PDF
Péter Donáth
110-135
Az Esztergomi Érseki Tanítóképző diákjainak és tanárainak megpróbáltatásai az 1948. évi államosítás körüli küzdelmek kapcsán I. – Félresikerült diákcsínyből koncepciós eljárás
PDF
Szemle: Aktuális olvasnivaló
Katalin Kéri
137-139
Szótár Freinet pedagógiájáról
PDF
×
Felhasználónév
*
Kötelező
Jelszó
*
Kötelező
Elfelejtette a jelszavát?
Tartson bejelentkezett állapotban
Belépés
No account?
Register here