Milyen angolra van szüksége egy tanítónak a kétnyelvű osztályban? Nyelvi fejlesztés az angol-magyar kétnyelvű tanítói specializációs programon.

Szerzők

  • Valéria Árva

DOI:

https://doi.org/10.31074/gyntf.2016.1.177.184

Kulcsszavak:

kétnyelvű, CLIL, tanító, nyelvi kompetenciák, oktatás

Absztrakt

A cikk ismertető arról az ELTE TÓK angol–magyar kétnyelvűtanító-specializáción elvégzendő nyelvi előkészítő kurzusról, amelyik a CLIL-módszerrel való tanítás speciális nyelvi igényei szerint épül fel. Bemutatja, hogy a CLIL-specifikus nyelvi fejlesztési célokat milyen módszerekkel és feladattípusokkal valósítja meg a kurzus oktatója, majd vázolja, hogy a jövőben milyen, főleg online eszközökkel egészítené ki az előkészítő-szemináriumot.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

##submission.downloads##

Megjelent

2016-02-05

Hogyan kell idézni

Árva, V. (2016). Milyen angolra van szüksége egy tanítónak a kétnyelvű osztályban? Nyelvi fejlesztés az angol-magyar kétnyelvű tanítói specializációs programon. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 4(1), 177–184. https://doi.org/10.31074/gyntf.2016.1.177.184