Böddi, Zsófia, Hungary
-
Journal of Early Years Education Vol. 7 No. 2–3 (2019): bbb - Foreword
Előszó a „Koragyermekkori kutatások metodológiája” című tematikus számhoz
Abstract PDF (Magyar) -
Journal of Early Years Education Vol. 7 No. 2–3 (2019): bbb - Tematikus tanulmányok
Social interactions in integrating preschool groups: an observational study
Abstract PDF (Magyar) -
Journal of Early Years Education Vol. 7 No. 2–3 (2019): bbb - Studies
Brief introduction of preschools and preschool teacher training in Hungary
Abstract PDF (Magyar) -
Journal of Early Years Education Vol. 3 No. 2 (2015): Korai intervenció - Studies
A megfigyelés kutatásmódszertana – Interakciók megfigyelése integrált és inkluzív óvodai környezetben
Abstract PDF (Magyar) -
Journal of Early Years Education Vol. 7 No. 2–3 (2019): bbb - Tematikus tanulmányok
Examining space usage of preschoolers in classrooms by using the method of space syntax
Abstract PDF (Magyar)