Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat
Aktuális szám
Archívum
Szerzőinknek
Publikációs stílus
Kézirat beküldése
Rovatok
Beküldésellenőrző lista
Rólunk
Bemutatkozás
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Szerkesztés menete
Etikai kódex
Kapcsolat
Open Access Megállapodás
Támogatóink
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 7 szám 2–3 (2019): Koragyermekkori kutatások metodológiája
Évf. 7 szám 2–3 (2019): Koragyermekkori kutatások metodológiája
Megjelent:
2020-01-27
Teljes szám
PDF
Előszó
Előszó a „Koragyermekkori kutatások metodológiája” című tematikus számhoz
Zsófia Böddi
1
PDF
Tematikus tanulmányok
A kisgyermeknevelő-gyermek interakciók megfigyelésével kapcsolatos kihívások
Kinga Gyöngy
2-19
PDF
Observing young children’s play: a brief review
Kurt Gökce
20-27
PDF
Társas interakciók megfigyeléses vizsgálata integráló óvodai csoportokban
Zsófia Böddi
28-44
PDF
Óvodás gyermekek csoportszobai térhasználatának vizsgálata a térszintaxis módszerével
Barbara Keszei, Zsófia Böddi, Andrea Dúll
45-63
PDF
A kisgyermekkori elégedettség prediktív erejének longitudinális vizsgálata
Szilvia Golyán
64-94
PDF
„Google-bácsi mindent tud” – eredmények és tapasztalatok az óvodások digitális eszköz- és internethasználatának vizsgálatáról
Noémi Janek
95-110
PDF
FOCUS teszt: új, számítógép-alapú vizsgálati eszköz 3–8 éves gyermekek számára
Krisztián Józsa, Karen C. Barrett, Gabriella Józsa, Georg A. Morgan
111-124
PDF
Vállt vállnak vetve – gyerekek a gyermekkorról
Orsolya Endrődy, István Lénárt, Irina Markovina
125-135
PDF
Tanulmányok
Vegyes vagy azonos életkorú óvodai csoport? Pedagógiai kérdések és a szülői döntés dilemmái
Eleonóra Teszenyi, Sándor Pálfi
136-155
PDF
Az élethosszig tartó tanulás megalapozása óvodás és kisiskolás korban. Óvodapedagógusok és tanítók vélekedésének vizsgálata kvalitatív módszerrel
Nikolett Takács
156-169
PDF
IKT-eszközök használata óvodás korban – egy szülői kérdőív nyílt végű tételeinek kódolása EKOD-makrócsomaggal
Mária B. Németh, Fruzsina Juhász, Ágnes Hódi, Edit Tóth
170-186
PDF
Brief introduction of preschools and preschool teacher training in Hungary
Zsófia Böddi, Mónika Serfőző
187-194
PDF
Szemle
Márkus Éva és Trentinné Benkő Éva: A korai idegennyelvi fejlesztés elmélete és gyakorlata:
Konferenciaelőadások és háttértanulmányok. ELTE Eötvös Kiadó. Budapest. 2014, ISBN 978-963-284-580-7
Éva T. Kruppa
195-198
PDF
Nyelv
English
Magyar
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak
Kulcsszófelhő
szerzoindex
Böngészés szerzők alapján