Játékok a számelméletben. Óra-aritmetika
DOI:
https://doi.org/10.31074/gyntf.2014.2.18.22Keywords:
matematika, játék, játékos oktatás, sejtés szerepe, flowAbstract
A tapasztalatok azt mutatják, hogy sok gyerek fél a matematikától, habár a gyerekek szívesen játszanak matematikai játékokat. Bemutatunk egy játékot, amely lehetőséget nyújt a tanulók ismereteinek bővítésére. A számelméletből a maradékos osztás témakörét választjuk. Három reprezentációs szint használatával eljutunk a matematikai szabályok felismeréséig. A szerepjáték segíti a gyerekeket (10–12 év) abban, hogy örömmel vegyenek részt a felfedezésben. A játékot a gyerekek ajándékba kapják, így közelebb kerülnek a közös tudáshoz és ennek segítségével nem eltaszítjuk, hanem bevonjuk őket a matematikába.
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2014 Author
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.