A Z- és az alfageneráció tanulási szokásai, matematikai szempontból
DOI:
https://doi.org/10.31074/gyntf.2014.2.2.7Keywords:
IKT, Z-generáció, α-generáció, játék, matematikaAbstract
Ennek a cikknek a témája az iskolai tanulás-tanítási folyamat egy aktuális problémájával hozható kapcsolatba.
A szokásos tanulás-tanítási megközelítésektől eltérően azonban nem általános, hanem speciálisan matematikai szempontból közelítjük meg a Z- és az α-generációhoz kapcsolódó problémát. Nem állítjuk, hogy a játékok és a digitálistananyag-használat automatikusan és okvetlenül didaktikai hasznot hozhatnak vagy áthidaló szerepet játszhatnak ebben a kérdéskörben. Érdekesnek tartom azonban ennek vizsgálatát néhány tananyagrész, néhány eszköz és néhány digitális taneszköz kapcsán, különös tekintettel a motiváció kérdésére, az új tanári szerepre, a „függetlenebb tanulás” utáni vágyra, az együttműködésre törekvésre.
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2014 Author
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.