Milyen angolra van szüksége egy tanítónak a kétnyelvű osztályban? Nyelvi fejlesztés az angol-magyar kétnyelvű tanítói specializációs programon.
DOI:
https://doi.org/10.31074/gyntf.2016.1.177.184Kulcsszavak:
kétnyelvű, CLIL, tanító, nyelvi kompetenciák, oktatásAbsztrakt
A cikk ismertető arról az ELTE TÓK angol–magyar kétnyelvűtanító-specializáción elvégzendő nyelvi előkészítő kurzusról, amelyik a CLIL-módszerrel való tanítás speciális nyelvi igényei szerint épül fel. Bemutatja, hogy a CLIL-specifikus nyelvi fejlesztési célokat milyen módszerekkel és feladattípusokkal valósítja meg a kurzus oktatója, majd vázolja, hogy a jövőben milyen, főleg online eszközökkel egészítené ki az előkészítő-szemináriumot.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
##submission.downloads##
Megjelent
2016-02-05
Hogyan kell idézni
Árva, V. (2016). Milyen angolra van szüksége egy tanítónak a kétnyelvű osztályban? Nyelvi fejlesztés az angol-magyar kétnyelvű tanítói specializációs programon. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 4(1), 177–184. https://doi.org/10.31074/gyntf.2016.1.177.184
Folyóiratszám
Rovat
Műhely
License
Copyright (c) 2016 Szerző
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.