A Mesezene módszer mint emocionális híd az óvoda és iskola között

Szerzők

DOI:

https://doi.org/10.31074/gyntf.2022.1.168.178

Kulcsszavak:

Mesezene, fonológiai tudatosság, gyors automatizált megnevezés, fonológiai munkamemória

Absztrakt

Jelen tanulmány bemutatja a Mesezene módszer óvoda-iskola átmenetet megsegítő lehetőségét. Ismerteti két kutatás eredményeit, amelyek a metodika hatását vizsgálták a fonológiai tudatosságra, a verbális munkamemóriára, valamint a gyors automatizált megnevezésre.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

##submission.downloads##

Megjelent

2022-04-07

Hogyan kell idézni

Szűcs Antal, M., & Ványi, Ágnes. (2022). A Mesezene módszer mint emocionális híd az óvoda és iskola között. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 10(1), 168–178. https://doi.org/10.31074/gyntf.2022.1.168.178