A Mesezene módszer mint emocionális híd az óvoda és iskola között
DOI:
https://doi.org/10.31074/gyntf.2022.1.168.178Kulcsszavak:
Mesezene, fonológiai tudatosság, gyors automatizált megnevezés, fonológiai munkamemóriaAbsztrakt
Jelen tanulmány bemutatja a Mesezene módszer óvoda-iskola átmenetet megsegítő lehetőségét. Ismerteti két kutatás eredményeit, amelyek a metodika hatását vizsgálták a fonológiai tudatosságra, a verbális munkamemóriára, valamint a gyors automatizált megnevezésre.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
##submission.downloads##
Megjelent
2022-04-07
Hogyan kell idézni
Szűcs Antal, M., & Ványi, Ágnes. (2022). A Mesezene módszer mint emocionális híd az óvoda és iskola között. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 10(1), 168–178. https://doi.org/10.31074/gyntf.2022.1.168.178
Folyóiratszám
Rovat
Tematikus műhely
License
Copyright (c) 2022 Szerző
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.