Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Gyógypedagógiai Szemle
Aktuális szám
Archívum
Közlemények
Szerzőinknek
Publikációs politika
Rovatok
Kézirat beküldése
Részletes szerzői útmutató
A bírálati folyamat
Etikai szempontok
Rólunk
Bemutatkozás
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Kapcsolat
Adatvédelmi nyilatkozat
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 48 szám 1-2 (2020)
Évf. 48 szám 1-2 (2020)
Megjelent:
2020-06-15
Teljes szám
pdf
Tudományos közlemények
Az FNO szemléleti keretének alkalmazhatósága beszédhanghiba tüneteit mutató gyermekek logopédiai ellátásában
Éva Tar, Lajos Kullmann
1-22
pdf
Adaptív és nem adaptív megbirkózási stratégiák jellemzői látássérült gyermeket nevelő szülők körében
Erika Kiss
23-42
pdf
A munkamemória és a numerikus képesség összefüggése koraszülött gyermekek vizsgálatában
Enikő Györkő, Beatrix Lábadi, Anna Beke, Szilvia Szeszák
43-62
pdf
A családi működés és a szorongás összefüggései a tanulási motivációval tanulási zavarral küzdő tanulók körében
Györgyi Aranyos, Éva Bank
63-78
pdf
Az integráció és az inklúzió elmélete és gyakorlata külföldön és hazánkban
Anita Krausz
79-98
pdf
A gyakorlat műhelyéből
A szociometria alkalmazását támogató SMETRY keretrendszer felhasználási lehetőségei a pedagógiai gyakorlatban
Erika Herbainé Szekeres, Ágota Szekeres, Endre Horváth
99-112
pdf
Tanuláshoz szükséges készségek mérése DIFER programcsomaggal cerebrális parézissel élő gyermekek körében iskolába lépéskor
Tímea Vissi, Éva Feketéné Szabó, Gabriella Papp
113-130
pdf
A gyógypedagógia története
Mesterképzés a gyógypedagógiai felsőoktatásban – TERÁPIÁS megközelítésben, történeti és szakmai kitekintésben
Ferencné Gereben
131-156
pdf
Kulcsszófelhő
Előfizetés
Jelentkezzen be a kizárólag előfizetők által elérhető tartalmakhoz.
Nyelv
English
Magyar
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak