Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Gyógypedagógiai Szemle
Aktuális szám
Archives
Announcements
Szerzőinknek
Publication policy
Rovatok
Kézirat beküldése
Részletes szerzői útmutató
A bírálati folyamat
Etikai szempontok
About
About the journal
Impress
Editorial Team
Contact
Privacy Statement
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 48 No. 1-2 (2020)
Vol. 48 No. 1-2 (2020)
Published:
2020-06-15
Full Issue
pdf (Magyar)
Tudományos közlemények
Az FNO szemléleti keretének alkalmazhatósága beszédhanghiba tüneteit mutató gyermekek logopédiai ellátásában
Éva Tar, Lajos Kullmann
1-22
pdf (Magyar)
Adaptív és nem adaptív megbirkózási stratégiák jellemzői látássérült gyermeket nevelő szülők körében
Erika Kiss
23-42
pdf (Magyar)
A munkamemória és a numerikus képesség összefüggése koraszülött gyermekek vizsgálatában
Enikő Györkő, Beatrix Lábadi, Anna Beke, Szilvia Szeszák
43-62
pdf (Magyar)
A családi működés és a szorongás összefüggései a tanulási motivációval tanulási zavarral küzdő tanulók körében
Györgyi Aranyos, Éva Bank
63-78
pdf (Magyar)
Az integráció és az inklúzió elmélete és gyakorlata külföldön és hazánkban
Anita Krausz
79-98
pdf (Magyar)
A gyakorlat műhelyéből
A szociometria alkalmazását támogató SMETRY keretrendszer felhasználási lehetőségei a pedagógiai gyakorlatban
Erika Herbainé Szekeres, Ágota Szekeres, Endre Horváth
99-112
pdf (Magyar)
Tanuláshoz szükséges készségek mérése DIFER programcsomaggal cerebrális parézissel élő gyermekek körében iskolába lépéskor
Tímea Vissi, Éva Feketéné Szabó, Gabriella Papp
113-130
pdf (Magyar)
A gyógypedagógia története
Mesterképzés a gyógypedagógiai felsőoktatásban – TERÁPIÁS megközelítésben, történeti és szakmai kitekintésben
Ferencné Gereben
131-156
pdf (Magyar)
Keywords
Subscription
Login to access subscriber-only resources.
Language
English
Magyar
Information
For Readers
For Authors
For Librarians