Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Gyógypedagógiai Szemle
Aktuális szám
Archívum
Közlemények
Szerzőinknek
Publikációs politika
Rovatok
Kézirat beküldése
Részletes szerzői útmutató
A bírálati folyamat
Etikai szempontok
Rólunk
Bemutatkozás
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Kapcsolat
Adatvédelmi nyilatkozat
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 49 szám 2-3. (2021)
Évf. 49 szám 2-3. (2021)
DOI:
https://doi.org/10.52092/gyosze.2021.2-3
Megjelent:
2021-09-10
Teljes szám
pdf
Előszó
Tematikus szerkesztői előszó
Ágota Szekeres
79-84
pdf
Tudományos közlemények
Az értelmi akadályozottság változó interdiszciplináris értelmezése és kontextusa
Ildikó Dunás-Varga, Betty Barthel, Bianka Kármán, Ágota Szekeres
85-104
pdf
Intellektuális képességzavart mutató személyek jogainak támogatását befolyásoló tényezők
Sára Horváth, Márton Hadarics
105-124
pdf
Használható és hatékony? – Az Alapozó Terápia evidenciái és alkalmazásának lehetősége értelmileg akadályozott gyermekek fejlesztésében
Noémi Förhécz, Éva Kiss, Felícia Beák-Faggyas, Anikó Czinkéné Gál, Adrienn Győri, Dorottya Fazekas, Bianka Kármán
125-142
pdf
Fogyatékos személyek médiareprezentációja a reklámokban - egy célzott, rövid kutatás bemutatása
Zoltána Gréta Nagy, Bianka Kármán
143-155
pdf
Értelmileg akadályozott gyermekeket nevelő-oktató gyógypedagógusok tapasztalatai a szülőkkel való kapcsolattartásról
Bernadett Burján, Betty Barthel
156-178
pdf
Lakóotthonban élő értelmileg akadályozott személyek és segítőik nonverbális kommunikációjának jellegzetességei
Eszter Bényi, Betty Barthel, Anna Galgóczy
179-199
pdf
Értelmileg akadályozott, középsúlyosan értelmi fogyatékos munkavállalók a vendéglátásban
Munkavállalói és munkáltatói interjúkutatás
Hanna Virág, Ildikó Dunás-Varga
200-216
pdf
A gyakorlat műhelyéből
Érintéstől a tanításig
Gyakorlatvezetői tapasztalatok értelmileg akadályozottak pedagógiája szakirányos gyógypedagógus hallgatók korai fejlesztés területén és óvodai színtéren végzett gyakorlatairól az ELTE Gyakorló Óvoda és EGYMI intézményében
Dóra Bernolák, Eszter Imrik
217-226
pdf
Figyelő
Beszámoló a Könnyen érthető kommunikáció, egyenlő esélyű hozzáférés konferenciáról
Benedek Kovács, Bianka Kármán
227-230
pdf
Tanulmányúton jártunk a Caritas Augsburg (CAB) szervezetnél
Péter László Horváth, Adél Márta Magyar, Lili Ladányi, Ágoston Magyar
231-234
pdf
Instagram oldal készítése hallgatói projektmunka keretében (@parkapcsolat_keken)
Boglárka Hollós, Petra Pécsi, Zsófia A. Riczkó, Judit Nóra Szabó
235-238
pdf
Könyvismertetések, újdonságok
A kora gyermekkori lelki egészség támogatásának elmélete és gyakorlata I-II. (Danis Ildikó – Németh Tünde – Prónay Beáta – Góczán-Szabó Ildikó – Hédervári-Heller Éva [szerk.])
Katalin Topolánszkyné Zsindely
239-244
pdf
Kulcsszófelhő
Előfizetés
Jelentkezzen be a kizárólag előfizetők által elérhető tartalmakhoz.
Nyelv
English
Magyar
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak