Korai nyelvoktatási módszerek Japánban és Magyarországon

Szerzők

  • Orsolya Endrődy

DOI:

https://doi.org/10.31074/gyntf.2016.1.185.203

Kulcsszavak:

kéttannyelvűség, multikulturális nevelés, japán oktatási rendszer, (immersion) belemerítés, oktatás

Absztrakt

A tanulmány esettanulmányként mutatja be Japán kéttannyelvűséggel kapcsolatos szabályzást, valamint a kapcsolódó árnyékoktatási intézményeket. Ezek közül kiemelten foglalkozik egy nemzetközi óvoda programjával, valamint az általa kialakított gyermekkép bemutatásával. A tanulmány különös figyelmet szentel az immersion módszernek mint a legnépszerűbb japán nemzetközi óvodai ESL-angol nyelvoktatási módszernek. A tanulmány feltárja a hazai korai angol-nyelvoktatási árnyékoktatási intézményeket, ezek közül különösen a játszóházi angoltanfolyamok világát.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

##submission.downloads##

Megjelent

2016-02-05

Hogyan kell idézni

Endrődy, O. (2016). Korai nyelvoktatási módszerek Japánban és Magyarországon. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 4(1), 185–203. https://doi.org/10.31074/gyntf.2016.1.185.203