A csecsemő- és kisgyermeknevelő szak gyakorlati képzése – kihívások

Szerzők

DOI:

https://doi.org/10.31074/gyntf.2020.1.56.67

Kulcsszavak:

csecsemő- és kisgyermeknevelő szak, gyakorlati képzés, kurzustervezés

Absztrakt

A csecsemő- és kisgyermeknevelő szak gyakorlati képzésének kialakításakor több szempontot érdemes mérlegelni. A gyakorlati képzésben érintettek – a hallgatók, egyetemi oktatók, bölcsődevezetők, gyakorlatvezetők, bölcsődében dolgozók, gyermekek és családjaik, valamint a társszakmák képviselői– akár egymásnak ellentétes álláspontból közelítik meg a kérdést. Cikkünkben áttekintjük azokat a szempontokat, melyeket az ELTE Tanító- és Óvóképző Karán a gyakorlati képzés szervezésekor figyelembe szoktunk venni. Ezeket a dilemmákat úgy térképeztük fel, hogy folyamatos visszajelzést kérünk hallgatóinktól és gyakorlatvezetőinktől.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

##submission.downloads##

Megjelent

2020-05-26

Hogyan kell idézni

Gyöngy, K., & Serfőző, M. (2020). A csecsemő- és kisgyermeknevelő szak gyakorlati képzése – kihívások. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 8(1), 56–67. https://doi.org/10.31074/gyntf.2020.1.56.67