Mai gyerek és az iskola
DOI:
https://doi.org/10.31074/gyntf.2015.1.54.59Kulcsszavak:
a figyelem problémái, kommunikációs nehézségek, digitális tanulási környezet, újfajta tanulási utakAbsztrakt
A cikkben egy gyakorló pedagógus osztja meg gondolatait az iskolás gyerekek tanulásával kapcsolatban. Sok kérdés vetődik fel, hiszen a digitális korra nemcsak a változások, hanem ezek gyorsasága is jellemző. A napi nevelési kérdésekben ma sajnos gyakran nem áll rendelkezésünkre sok generáció által felhalmozott tudás. A mai gyerekeknek olyan tanulási utakat és lehetőségeket kínál a digitális világ, amelyeket a velük foglalkozó pedagógusoknak kemény munkával kell megismerniük. A digitális média átformálja a kisgyermekek játékait, tanulási és szabadidő-eltöltési szokásait. Ezek a lehetőségek befolyásolhatják azokat a képességeket, amelyek a hagyományosan értelmezett tanulási folyamatokhoz szükségesek. A szerző vizsgálja, hogyan viszonyul az intézményrendszer a tanulási környezet változásaihoz.
Letöltések
##submission.downloads##
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóiratszám
Rovat
License
Copyright (c) 2015 Szerző
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.