Mai gyerek és az iskola

Szerzők

  • Éva Wágner

DOI:

https://doi.org/10.31074/gyntf.2015.1.54.59

Kulcsszavak:

a figyelem problémái, kommunikációs nehézségek, digitális tanulási környezet, újfajta tanulási utak

Absztrakt

A cikkben egy gyakorló pedagógus osztja meg gondolatait az iskolás gyerekek tanulásával kapcsolatban. Sok kérdés vetődik fel, hiszen a digitális korra nemcsak a változások, hanem ezek gyorsasága is jellemző. A napi nevelési kérdésekben ma sajnos gyakran nem áll rendelkezésünkre sok generáció által felhalmozott tudás. A mai gyerekeknek olyan tanulási utakat és lehetőségeket kínál a digitális világ, amelyeket a velük foglalkozó pedagógusoknak kemény munkával kell megismerniük. A digitális média átformálja a kisgyermekek játékait, tanulási és szabadidő-eltöltési szokásait. Ezek a lehetőségek befolyásolhatják azokat a képességeket, amelyek a hagyományosan értelmezett tanulási folyamatokhoz szükségesek. A szerző vizsgálja, hogyan viszonyul az intézményrendszer a tanulási környezet változásaihoz.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

##submission.downloads##

Megjelent

2015-03-09

Hogyan kell idézni

Wágner, Éva. (2015). Mai gyerek és az iskola. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 3(1), 54–59. https://doi.org/10.31074/gyntf.2015.1.54.59

Folyóiratszám

Rovat

Tematikus tanulmányok