Oktatásinformatika a felsőoktatásban – Kooperáció és párbeszéd a jó gyakorlatok megteremtésében

Szerzők

DOI:

https://doi.org/10.31074/gyntf.2021.2.399.403

Kulcsszavak:

Covid19, oktatásinformatika, IKT, jó gyakorlatok

Absztrakt

Az oktatás digitalizációja nem újkeletű a magyarországi köz- és felsőoktatásban. A 2020-as év járványhelyzete miatt az online térbe került oktatás újabb folyamatokat indított meg az oktatás digitalizációja terén. A Károli Gáspár Református Egyetem még 2020 tavaszára szervezett egy, a felsőoktatás IKT-helyzetét felmérő konferenciát, amelyet a járvány miatt csak online és hónapokkal később tudott megrendezni. A konferencia előadásai és kerekasztal-beszélgetése nem tudta és nem is akarta megkerülni a járványhelyzetet, így a magyarországi felsőoktatás oktatásinformatikai helyzetének elemzése mellett a 2020-as pandémia alatt kialakult online oktatásra is reflektáltak.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Hivatkozások

M. Pintér, T., Bodnár, É., Dósa, K., Dorner, H., Lénárt, K., Lengyelné Molnár, T., Misic, G., Ollé, J., Rymarenko, M., Vörös, Z. & Dringó-Horváth, I. (2021). Oktatásinformatikai helyzetkép a magyarországi felsőoktatásban. Új Pedagógiai Szemle, 71(03–04), 54–74.

##submission.downloads##

Megjelent

2021-10-19

Hogyan kell idézni

M. Pintér, T. (2021). Oktatásinformatika a felsőoktatásban – Kooperáció és párbeszéd a jó gyakorlatok megteremtésében. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 9(2), 399–403. https://doi.org/10.31074/gyntf.2021.2.399.403