Az online oktatás tapasztalatai gyakorló pedagógusok és egyetemi hallgatók szemszögéből
A virtuális osztálytermek szerepe a tanításban
DOI:
https://doi.org/10.31074/gyntf.2021.2.314.331Kulcsszavak:
Covid19, online oktatás, nyelvoktatás, virtuális osztálytermekAbsztrakt
Jelen tanulmány pedagógusok és egyetemi hallgatók online oktatással kapcsolatos tapasztalatait vizsgálja a 2020/2021-es koranavírus-járvány miatti korlátozások idején. A tanulmány egy kismintás kutatáson alapszik. Az interjúkból nyert adatok betekintést engednek többek között az online oktatással kapcsolatos tapasztalatokba, a virtuális osztálytermek működésébe a megismert platformok és eszközök jelenléti oktatásban betöltött jövőbeni szerepébe.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
##submission.downloads##
Megjelent
2021-10-19
Hogyan kell idézni
Miskei-Szabó, R. (2021). Az online oktatás tapasztalatai gyakorló pedagógusok és egyetemi hallgatók szemszögéből: A virtuális osztálytermek szerepe a tanításban. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 9(2), 314–331. https://doi.org/10.31074/gyntf.2021.2.314.331
Folyóiratszám
Rovat
Műhely
License
Copyright (c) 2021 Szerző
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.