Az online oktatás tapasztalatai gyakorló pedagógusok és egyetemi hallgatók szemszögéből

A virtuális osztálytermek szerepe a tanításban

Szerzők

DOI:

https://doi.org/10.31074/gyntf.2021.2.314.331

Kulcsszavak:

Covid19, online oktatás, nyelvoktatás, virtuális osztálytermek

Absztrakt

Jelen tanulmány pedagógusok és egyetemi hallgatók online oktatással kapcsolatos tapasztalatait vizsgálja a 2020/2021-es koranavírus-járvány miatti korlátozások idején. A tanulmány egy kismintás kutatáson alapszik. Az interjúkból nyert adatok betekintést engednek többek között az online oktatással kapcsolatos tapasztalatokba, a virtuális osztálytermek működésébe a megismert platformok és eszközök jelenléti oktatásban betöltött jövőbeni szerepébe.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

##submission.downloads##

Megjelent

2021-10-19

Hogyan kell idézni

Miskei-Szabó, R. (2021). Az online oktatás tapasztalatai gyakorló pedagógusok és egyetemi hallgatók szemszögéből: A virtuális osztálytermek szerepe a tanításban. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 9(2), 314–331. https://doi.org/10.31074/gyntf.2021.2.314.331