Current
Archives
A folyóiratról
About the Journal
Editorial Team
Readers
Authors
Supporters
Partners
Informations
Contact
Guide for authors
Privacy Statement
Publication Ethics
Policies
Calendar
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
English
Magyar
Register
Login
Current
Archives
A folyóiratról
About the Journal
Editorial Team
Readers
Authors
Supporters
Partners
Informations
Contact
Guide for authors
Privacy Statement
Publication Ethics
Policies
Calendar
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
Language
English
Magyar
Search
Register
Login
Vol. 12 No. 3. (2019)
Home
/
Archives
/
Vol. 12 No. 3. (2019)
Published:
2019. 09. 30.
Tanulmányok
An analysis of speech processing of twins
Mária Gósy, Márta Pregitzer
5-17
PDF (Magyar)
The Language Portfolio as a Methodology of Language Awareness
Annamária Kresztyankó
18-30
PDF (Magyar)
Műhely
The effect of auditory and visual stimuli on text comprehension
Fanni Balla
31-37
PDF (Magyar)
On the teachability of semantically problematic adverbial parts of a sentence
Péter Mayer
38-53
PDF (Magyar)
Szemle
Cs. Jónás, Erzsébet: Poetic charm
Versvarázslat
Erzsébet Cs. Jónás
54-57
PDF (Magyar)
Witzl, Balázs: Stylistics in style in a smart dictionary
Stilisztika stílusosan kisszótárban – „kisokosan”
Balázs Witzl
58-60
PDF (Magyar)
Kitekintő
First language exam in the school-leaving examination in Italy
Ágnes Grund
61-68
PDF (Magyar)
Rási, Szilvia: Learning materials, methods, and viewpoints in the teaching of Hungarian
Tananyagok, módszerek, nézőpontok a magyar nyelv tanításában
Szilvia Rási
69-71
PDF (Magyar)
Applied Linguistics Research Journal
László Csárdás
72-76
PDF (Magyar)
Mozaik
Report on the fourth edition of the conference Encounters in First Language Education
Mónika Dóla, Judit Farkas, Erika Gúti, Alexandra Hoss, Eszter Kárpáti, Judit Kleiber, Anita Viszket
77-86
PDF (Magyar)
34th National Scientific Students’ Associations Conference.
Report on the unit of First Language Education in the section Learning and Teaching Methodology and Knowledge Technology
Katalin Pelczer
87-91
PDF (Magyar)
Postaláda
A tradition revived
Dóra Abóczki
92-99
PDF (Magyar)
Onomastics with drama pedagogy? At the margin of a lecture
Judit Takács, Mercédesz Tóth
100-106
PDF (Magyar)
Loading...
English
Magyar
For Readers
For Authors
For Librarians