Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Programajánló
Értesítések
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
English
Magyar
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Programajánló
Értesítések
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
Nyelv
English
Magyar
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Évf. 8 szám 2. (2015)
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 8 szám 2. (2015)
Megjelent:
2015. 06. 30.
Tanulmányok
Magyar–román alsó tagozatos kétnyelvű gyermekek beszédészlelési folyamatainak jellemzői
Krisztina Bartha
1-12
PDF
Roma/cigány gyerekek kétnyelvűségének néhány magyarnyelv-pedagógiai vonatkozása
János Imre Heltai
13-22
PDF
6–13 éves iskolások megakadásai különböző beszédtípusokban
Judit Bóna
23-36
PDF
Műhely
A tanórai beszédfejlesztést támogató óratervezési stratégiák
Anikó Asztalos
49-62
PDF
Melléklet
Szemle
Wacha Imre: A tiszta beszéd. Beszédtechnika. Alapismeretek és szövegértelmezés magyarázatokkal I. Az értelmes beszéd. Beszédtechnika. Alapismeretek és szövegértelmezés magyarázatokkal II. (Eőry Vilma)
Az érthető és értelmes beszédért
Vilma Eőry
63-68
PDF
Markó Alexandra sorozatszerk.: Beszéd – Kutatás – Alkalmazás című sorozat (Varga Mónika)
A fonetika és a pszicholingvisztika találkozása
Mónika Varga
69-73
PDF
Kitekintő
Nyelvjárások használata az óvodában
Anja Bereznai
74-85
PDF
A román nyelv mint nem anyanyelv oktatása Romániában
Orsolya Már
86-89
PDF
Mozaik
Szemmozgásvizsgáló Oktatásmódszertani Kutatóműhely és Labor
János Steklács
90-93
PDF
Újító törekvések az anyanyelv-pedagógiában
Beszámoló a XXXII. OTDK Tanulás- és Tanítás-módszertani – Tudástechnológiai Szekciójának munkájáról
Éva Hutterer
94-99
PDF
Postaláda
Digitális eszközökkel magyarórán
Amália Bognár
100-102
PDF
Modern kiadásban olvasható az Apor-kódex
Réka P. Kocsis
103-105
PDF
Loading...
English
Magyar
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak