Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
English
Magyar
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
Nyelv
English
Magyar
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Évf. 11 szám 4. (2018)
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 11 szám 4. (2018)
Megjelent:
2018. 12. 31.
Tanulmányok
Az érvelés és a stílus humora Gárdonyi regényeiben II.
Anna Adamikné Jászó
5-23
PDF
Az osztenzív stimulusok szerepe a mesék átadásában és megértésében
Melinda Papp
24-36
PDF
A hallható levegővétel és a néma szünetek összefüggése gyermekek spontán beszédében
Dorottya Gyarmathy, Viktória Horváth
37-54
PDF
Műhely
Egy önértékelő eszköz a tanári kérdezési stratégiák elemzéséhez
Flóra Király
55-65
PDF
Módszertani ötletek a szleng tanításához
Zsolt Hollóy
66-71
PDF
Szemle
Lendvai Lilla – Horváth László – Dóczi-Vámos Gabriella – Jozifek Zsófia: Benne vagy? A színházi nevelés alkalmazási lehetőségei a bullyinggal kapcsolatos tudatosság növelésére (Koósné Sinkó Judit)
Judit Koósné Sinkó
72-74
PDF
Nagy L. János (szerk.): Harminc év a magyar helyesírásért (Pap Andrea)
„Jól beszélni és írni magyarul...”
Andrea Pap
75-77
PDF
Kitekintő
Magyar játék vár Spanyolországban
Nikolett Sterlik, Eszter Revuczky, Gergely Szabó
78-85
PDF
Bartha Krisztina: Kétnyelvű kisiskolás gyermekek beszédfeldolgozási folyamatai (Sipos Márta)
Márta Sipos
86-88
PDF
Mozaik
Beszámoló a 20. élőnyelvi konferenciáról
Ildikó N. Császi
89-93
PDF
Oktatásnyelvészeti kutatások Magyarországon és a határon túl
Zsófia Ludányi
94-99
PDF
Postaláda
Dabasi középiskolások nyelvjárási rangsora
Krisztina Szécsényi
100-102
PDF
A Google Tanterem által nyújtott lehetőségek a nyelvjárástani ismeretek tanításában
Bálint Keszte
103-107
PDF
Loading...
English
Magyar
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak