Tanulmányút beszámoló: Az izlandi inklúzió nyomában

Szerzők

  • Lucia Csabai ELTE Eötvös Loránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Atipikus Viselkedés és Kogníció Gyógypedagógiai Intézet
  • Anett Nagy ELTE Eötvös Loránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Atipikus Viselkedés és Kogníció Gyógypedagógiai Intézet
  • Kornélia Pongrácz ELTE Eötvös Loránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Atipikus Viselkedés és Kogníció Gyógypedagógiai Intézet
  • Andrea Kása ELTE Eötvös Loránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Atipikus Viselkedés és Kogníció Gyógypedagógiai Intézet
  • Tamás Reményi ELTE Eötvös Loránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Atipikus Viselkedés és Kogníció Gyógypedagógiai Intézet

DOI:

https://doi.org/10.52092/gyosze.2023.4.5

Absztrakt

   

##submission.downloads##

Megjelent

2023-12-15

Hogyan kell idézni

Csabai, L., Nagy, A., Pongrácz, K., Kása, A., & Reményi, T. (2023). Tanulmányút beszámoló: Az izlandi inklúzió nyomában. Gyógypedagógiai Szemle, 51(4), 349–350. https://doi.org/10.52092/gyosze.2023.4.5

Folyóiratszám

Rovat

Figyelő