Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Gyógypedagógiai Szemle
Aktuális szám
Archívum
Közlemények
Szerzőinknek
Publikációs politika
Rovatok
Kézirat beküldése
Részletes szerzői útmutató
A bírálati folyamat
Etikai szempontok
Rólunk
Bemutatkozás
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Kapcsolat
Adatvédelmi nyilatkozat
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 53 szám 1 (2025)
Évf. 53 szám 1 (2025)
DOI:
https://doi.org/10.52092/gyosze.2025.1
Megjelent:
2025-03-18
Teljes szám
Előfizetés igénylése
pdf
Előszó
Tematikus szerkesztői előszó
Veronika Bolla, Katalin Billédi
1-2
Előfizetés igénylése
PDF
A gyógypedagógia története
A gyógypedagógiai pszichológiai állapotmegismerés gyakorlati tapasztalatai
Renáta Mlinkó, Éva Marosiné Pásztor
3-18
Előfizetés igénylése
PDF
Tudományos közlemények
A Focus on the Outcomes of Communication Under Six (FOCUS) kérdőíves eljárás bemutatása és alkalmazásának nemzetközi tapasztalatai
Dorottya Erdős, Éva Tar
19-32
Előfizetés igénylése
PDF
EMBODIED COGNITION A mozgás és a nyelv kapcsolatának régi-új megközelítése
Dorina Noémi Bakos, Mária Sósné Pintye, Julianna Beáta Vig
33-52
Előfizetés igénylése
PDF
Fel nem ismert nyelvi zavarok a beilleszkedési, tanulási és magatartási nehézségek hátterében
Bence Kas, Alexandra Rohár, Mária Sósné Pintye, Ágnes Lukács, Klára Marton
53-68
Előfizetés igénylése
PDF
A beilleszkedési, tanulási és magatartási nehézség pedagógiai ellátásának aspektusai
Evelin Balogh, Veronika Bolla
69-85
Előfizetés igénylése
PDF
A matematikai szorongás, képességek és családi háttér mint a matematikai teljesítmény prediktorai
Bernadett Svraka, Szilvia Ádám
86-100
Előfizetés igénylése
PDF
Pedagógusok figyelemhiányos hiperaktivitászavarral (Attention Deficit Hyperactivity Disorder, ADHD) kapcsolatos attitűdje és ismeretei – szisztematikus áttekintés
Kornélia Pongrácz
101-115
Előfizetés igénylése
PDF
A viselkedésszabályozás zavarai és a generációk: neurobiológiai és szenzoros feldolgozási folyamatok a digitális kor fényében
Tamás Reményi
116-134
Előfizetés igénylése
PDF
A gyakorlat műhelyéből
A pszichológiai konzultáció jelentősége és lehetőségei enyhe és mérsékelt intellektuális képességzavarban érintett személyek körében
Sára Horváth, Judit Csákvári
135-148
Előfizetés igénylése
PDF
Fejlődésneurológiai utánkövetés – interdiszciplináris keretben
Katalin Mohai, Mónika Cziniel, Tímea Bősenbacher, Márta Gadó
149-168
Előfizetés igénylése
PDF
Szülőtámogató szolgáltatások fejlesztése egy civil szervezetben
Andrea Vaszily-Hegedüs
169-183
Előfizetés igénylése
PDF
Kulcsszófelhő
látássérülés
ADHD
integráció
sajátos nevelési igény
vakság
pragmatikai képesség
klasszifikáció
foglalkoztatás
hallássérülés
IKT
felnőtt
CVI
roma
Előfizetés
Jelentkezzen be a kizárólag előfizetők által elérhető tartalmakhoz.
Nyelv
English
Magyar
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak