Language Educational Observations in a Multicultural Kindergarten
DOI:
https://doi.org/10.31074/gyntf.2016.1.39.54Kulcsszavak:
nyelvpedagógia, többnyelvűség és többkultúrájúság, óvoda, megfigyelés, nyelvi és kulturális sokszínűségAbsztrakt
A tanulmány magyar–angol többnyelvű és többkultúrájú óvoda (a fóti Fáy András Óvoda, ahova 2008-ban 23 család gyermekét fogadták be) életébe nyújt betekintést. A tanumány az iskola-előkészítő intézményben végzett megfigyelést mutatja be: annak nehézségeit és előnyeit.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
##submission.downloads##
Megjelent
2016-02-05
Hogyan kell idézni
Kitzinger, A. (2016). Language Educational Observations in a Multicultural Kindergarten. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 4(1), 39–54. https://doi.org/10.31074/gyntf.2016.1.39.54
Folyóiratszám
Rovat
Tanulmányok
License
Copyright (c) 2016 Szerző
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.