Didaktik und Methodik des frühen Fremdsprachenlernens im Kindergarten
DOI:
https://doi.org/10.31074/gyntf.2016.1.11.28Kulcsszavak:
kora gyermekkori tanulási módok, nyelvelsajátítási és nyelvtanulási folyamatok, a kora gyermekkori idegennyelv-tanulás koncepciói, idegennyelv-tanulás az óvodában, kompetenciákAbsztrakt
Jelen tanulmány elsőként a tanulói perspektívát vizsgálja: különféle kora gyermekkori tanulási 'utakat' vázol fel, valamint nyelvészeti szempontból modellezi a nyelvelsajátítási/-tanulási folyamatokat. Emellett számos kora gyermekkori nyelvelsajátítási koncepciót, valamint ezek nyelvtudományi, didaktikai premisszáit is bemutatja. Az óvodai kora gyermekkori nyelvelsajátítás sikerességének feltételei kontextusában módszertani vonatkozásokat is megvilágít. A tanulmány mindezek mellett azt is tematizálja, a pedagógusoknak hogy milyen kompetenciákra van szüksége ahhoz, hogy az óvodai korai nyelvoktatási programokat hatékonyan és gyermekek számára megfelelő módon alakítsák ki.
Letöltések
##submission.downloads##
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóiratszám
Rovat
License
Copyright (c) 2016 Szerző
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.