„Keressük meg, hogy hol veszítette el a fonalat!” – Tanító szakos hallgatók képzésének lehetőségei egy vizsgálat tükrében

Szerzők

  • Bagota Mónika

DOI:

https://doi.org/10.31074/gyn201816675

Kulcsszavak:

tanítóképzés, matematika, szintfelmérés, kompetenciamérés, felzárkóztatás

Absztrakt

Nagyon sok dolgot tanultam C. Neményi Esztertől, de ezek közül talán a legfontosabb a hallgatókhoz való hozzáállása. Számtalan alkalommal tapasztaltam, hogy minden hallgató esetében a lehető legtürelmesebben próbálja megkeresni azt a pontot, ahol a hallgató számára még minden világos volt a matematika tanulása során. Tőle hallottam egy alkalommal a címben is idézett mondatot: „Keressük meg, hogy hol veszítette el a fonalat!” Ez indított arra a gondolatra, hogy az elsőéves tanító szakos hallgatók 2016 őszén megírt dolgozatait próbáljam meg aszerint áttekinteni, hogy kiderüljön: kinél, hol szakadt el az a bizonyos fonál.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

##submission.downloads##

Megjelent

2018-04-09

Hogyan kell idézni

Mónika, B. (2018). „Keressük meg, hogy hol veszítette el a fonalat!” – Tanító szakos hallgatók képzésének lehetőségei egy vizsgálat tükrében. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 6(1), 66–75. https://doi.org/10.31074/gyn201816675

Folyóiratszám

Rovat

Tematikus tanulmányok