A TÓK TÉR, az ELTE Tanító- és Óvóképző Kar teljesítményértékelési rendszerének fejlesztési folyamata

Szerzők

DOI:

https://doi.org/10.31074/gyntf.2022.1.186.201

Kulcsszavak:

-

Absztrakt

-

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Hivatkozások

Armstrong, M. & Murlis, H. (2005). Javadalmazás-menedzsment. KJK-Kerszöv.

Deming, W. E. (1993), The New Economics for Industry, Government, Education. MIT-CAES.

Fábri. Gy. (2016). Az egyetem értéke. Felsőoktatási rangsorok és az egyetemi teljesítmény. ELTE Eötvös Kiadó. http://www.eltereader.hu/media/2017/04/Az_Egyetem_Erteke_1-4_10_11.pdf (2022.02.17.)

Hazelkorn, E., Loukkola, T. & Zhang, T. (2014). Rankings in institutional strategies and processes: Impact or illusion? European University Association (EUA). http://www.eua.be/Libraries/publications-homepage-list/EUA_RISP_Publication.pdf?sfvrsn=6, (2022.02.17.)

Loukkola, T. & Morais, R. (2015). EUA Members’ Participation in U-Multirank: Experiences from the First Round. European University Association (EUA).http://eua.be/Libraries/Publications_homepage_list/EUA_UMR_Publication_web.sflb.ashx (2022.02.17.)

Rauhvargers, A. (2013). Global university rankings and their impact – Report II. European University Association (EUA).http://www.eua.be/Libraries/publications-homepage-list/EUA_Global_University_Rankings_and_Their_Impact_-_Report_II.pdf?sfvrsn=2, (2022.02.17.) a rangsorok kialakításának szempontjai

van Vught, F. & Ziegele, F. (2011, Eds.). Design and Testing the Feasibility of a Multidimensional Global University Ranking – Final Report. Consortium for Higher Education and Research Performance Assessment. http://ec.europa.eu/education/library/study/2011/multirank_en.pdf (2022.02.17.)

Wawak, S., Rogala, P. & Dahlgaard-Park, S. M. (2020). Research trends in quality management in years 2000-2019. International Journal of Quality and Service Sciences, 12(4), 417–433. https://doi.org/10.1108/IJQSS-12-2019-0133

ISO 9001:2015 (en) Quality management system. shttps://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:9001:ed-5:v1:en (2022.02.17.)

##submission.downloads##

Megjelent

2022-04-08

Hogyan kell idézni

Lénárd, A., Márkus, Éva, & Svraka, B. (2022). A TÓK TÉR, az ELTE Tanító- és Óvóképző Kar teljesítményértékelési rendszerének fejlesztési folyamata. Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat, 10(1), 186–201. https://doi.org/10.31074/gyntf.2022.1.186.201