Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
English
Magyar
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Nyelv
English
Magyar
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Évf. 13 szám 3. (2020)
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 13 szám 3. (2020)
Megjelent:
2020. 09. 30.
Tanulmányok
„Hogy mondjam?” – a nyelvfejlődési zavar jelensége és hatása a fejlődésre
Bence Kas, Ágnes Lukács
5-22
PDF
Nyelvi attitűdvizsgálat iskolások körében
Anna Kaján, Andrea Deme
23-48
PDF
Műhely
Az értékelés és a vizsga motiváló ereje
Márta Tuba
49-59
PDF
A narratív készség fejlesztési lehetőségei óvodáskorban
Sarolta Murányi
60-68
PDF
Szemle
A Magyaróra című folyóirat margójára
Györgyi Zs. Sejtes
69-72
PDF
Szabó Ildikó – Szinger Veronika: Kinek a feladata? Az össztantárgyi olvasásfejlesztés kihívásai a pedagógusképzésben (Boronkai Dóra)
Lepd meg a tanárodat – olvass könyvet!
Dóra Boronkai
73-75
PDF
Parapatics Andrea: A magyar nyelv regionalitása és a köznevelés. Tények, problémák, javaslatok. Segédkönyvek a nyelvészet tanulmányozásához 209. (Márku Anita)
A dialektológiai ismeretek oktatásának hasznosságáról nyelvészszemmel
Anita Márku
76-79
PDF
Kitekintő
Nyelvhasználat és (anya)nyelvi nevelés Tunéziában II.
Rania Salah, Taysir Dridi, Andrea Parapatics
80-87
PDF
Szabó Tamás Péter – Fenyvesi Kristóf – Gomathy Soundararaj – Tea Kangasvieri (szerk.): Everyday Creativity: Európai iskolák belső kreatív erőforrásainak erősítése finnországi példák alapján. Tanári kézikönyv (Wesselényi Tamás)
Everyday creativity – Európai iskolák belső kreatív erőforrásainak erősítése finnországi példák alapján
Tamás Wesselényi
88-91
PDF
Mozaik
Tanítás, hogy átadjuk – kutatás, hogy megszerezzük az ismereteket. Alkalmazott Nyelvészeti Doktori Program az ELTE-n
Mária Gósy
92-95
PDF
A megújuló Simonyi Zsigmond helyesírási verseny
Ágnes Antalné Szabó
96-103
PDF
Postaláda
A verbális rövid távú memóriáról és az oktatásban betöltött szerepéről
Gergő Pankovics
104-106
PDF
A São Pauló-i magyar közösség nyelvmegőrzésének nyomában „Kőrösi lencséin” keresztül
Barnabás Máté Csrepka
107-109
PDF
Loading...
English
Magyar
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak