Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
English
Magyar
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális
Archívum
A folyóiratról
Rólunk
Szerkesztőség
Olvasók
Szerzők
Támogatók
Partnerek
Információk
Kapcsolat
Szerzői útmutató
Adatvédelmi nyilatkozat
Etikai nyilatkozat
További nyilatkozatok
Naptár
Cikkajánló
Cikkajánlók olvasásra
Cikkajánlók hallgatásra
Tematikus cikkajánlók
Nyelv
English
Magyar
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Évf. 13 szám 3. (2020)
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 13 szám 3. (2020)
Megjelent:
2020. 09. 30.
Tanulmányok
„Hogy mondjam?” – a nyelvfejlődési zavar jelensége és hatása a fejlődésre
Bence Kas, Ágnes Lukács
5-22
PDF
Nyelvi attitűdvizsgálat iskolások körében
Anna Kaján, Andrea Deme
23-48
PDF
Műhely
Az értékelés és a vizsga motiváló ereje
Márta Tuba
49-59
PDF
A narratív készség fejlesztési lehetőségei óvodáskorban
Sarolta Murányi
60-68
PDF
Szemle
A Magyaróra című folyóirat margójára
Györgyi Zs. Sejtes
69-72
PDF
Szabó Ildikó – Szinger Veronika: Kinek a feladata? Az össztantárgyi olvasásfejlesztés kihívásai a pedagógusképzésben (Boronkai Dóra)
Lepd meg a tanárodat – olvass könyvet!
Dóra Boronkai
73-75
PDF
Parapatics Andrea: A magyar nyelv regionalitása és a köznevelés. Tények, problémák, javaslatok. Segédkönyvek a nyelvészet tanulmányozásához 209. (Márku Anita)
A dialektológiai ismeretek oktatásának hasznosságáról nyelvészszemmel
Anita Márku
76-79
PDF
Kitekintő
Nyelvhasználat és (anya)nyelvi nevelés Tunéziában II.
Rania Salah, Taysir Dridi, Andrea Parapatics
80-87
PDF
Szabó Tamás Péter – Fenyvesi Kristóf – Gomathy Soundararaj – Tea Kangasvieri (szerk.): Everyday Creativity: Európai iskolák belső kreatív erőforrásainak erősítése finnországi példák alapján. Tanári kézikönyv (Wesselényi Tamás)
Everyday creativity – Európai iskolák belső kreatív erőforrásainak erősítése finnországi példák alapján
Tamás Wesselényi
88-91
PDF
Mozaik
Tanítás, hogy átadjuk – kutatás, hogy megszerezzük az ismereteket. Alkalmazott Nyelvészeti Doktori Program az ELTE-n
Mária Gósy
92-95
PDF
A megújuló Simonyi Zsigmond helyesírási verseny
Ágnes Antalné Szabó
96-103
PDF
Postaláda
A verbális rövid távú memóriáról és az oktatásban betöltött szerepéről
Gergő Pankovics
104-106
PDF
A São Pauló-i magyar közösség nyelvmegőrzésének nyomában „Kőrösi lencséin” keresztül
Barnabás Máté Csrepka
107-109
PDF
Loading...
English
Magyar
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak