Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Gyógypedagógiai Szemle
Aktuális szám
Archívum
Közlemények
Szerzőinknek
Publikációs politika
Rovatok
Kézirat beküldése
Részletes szerzői útmutató
A bírálati folyamat
Etikai szempontok
Rólunk
Bemutatkozás
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Kapcsolat
Adatvédelmi nyilatkozat
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 50 szám 2-3 (2022)
Évf. 50 szám 2-3 (2022)
DOI:
https://doi.org/10.52092/gyosze.2022.2-3
Megjelent:
2022-09-15
Teljes szám
pdf
Előszó
Tematikus szerkesztői bevezetés
Kornélia Pongrácz
101-102
pdf
Tudományos közlemények
Az ADHD-specifikus evidenciaalapú támogatás keretrendszere és alapelemei
Kornélia Pongrácz
117-127
pdf
ADHD: state of the art áttekintés
Judit Balázs
103-116
pdf
A gyakorlat műhelyéből
A Vadaskert Gyermek-és Ifjúságpszichiátriai Kórház és Szakambulancián működő ADHD-specifikus támogató programok bemutatása
Dóra Sarolta Kis, Bálint Roznik, Kristóf Kollár, Mónika Máté, Csilla Barna, Ildikó Baji
149-158
pdf
Módszertani javaslatok, gyakorlati tanácsok pedagógusoknak sajátos nevelési igényű gyerekeket integráló általános iskolában, tanítói szemlélettel
Éva Kántorné Nagy
129-148
pdf
Figyelő
ADHD a társas kapcsolatokban
Csenge Surányi
159-161
pdf
Könyvismertetések, újdonságok
Az esernyőcsapat kalandjai
Ervin Pál Kapitány
163-164
pdf
Kulcsszófelhő
Előfizetés
Jelentkezzen be a kizárólag előfizetők által elérhető tartalmakhoz.
Nyelv
English
Magyar
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak