Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Gyógypedagógiai Szemle
Aktuális szám
Archives
Announcements
Szerzőinknek
Publication policy
Rovatok
Kézirat beküldése
Részletes szerzői útmutató
A bírálati folyamat
Etikai szempontok
About
About the journal
Impress
Editorial Team
Contact
Privacy Statement
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 50 No. 2-3 (2022)
Vol. 50 No. 2-3 (2022)
DOI:
https://doi.org/10.52092/gyosze.2022.2-3
Published:
2022-09-15
Full Issue
pdf (Magyar)
Előszó
Thematic editor’s forewords
Kornélia Pongrácz
101-102
pdf (Magyar)
Tudományos közlemények
The framework and the key elements of the evidence- based support for ADHD
Kornélia Pongrácz
117-127
pdf (Magyar)
ADHD: state of the art review
Judit Balázs
103-116
pdf (Magyar)
A gyakorlat műhelyéből
Presentation of the ADHD-specific support programs operating at the Vadaskert Child and Youth Psychiatric Hospital and Outpatient Clinic
Dóra Sarolta Kis, Bálint Roznik, Kristóf Kollár, Mónika Máté, Csilla Barna, Ildikó Baji
149-158
pdf (Magyar)
Methodological suggestions and practical recommendations for teachers in primary schools integrating children with special educational needs, from a teacher's perspective
Éva Nagy Kántorné
129-148
pdf (Magyar)
Figyelő
ADHD in social relationships
Csenge Surányi
159-161
pdf (Magyar)
Könyvismertetések, újdonságok
The Adventures of the Umbrella Squad
Ervin Pál Kapitány
163-164
pdf (Magyar)
Keywords
Subscription
Login to access subscriber-only resources.
Language
English
Magyar
Information
For Readers
For Authors
For Librarians