Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Gyógypedagógiai Szemle
Aktuális szám
Archives
Announcements
Szerzőinknek
Publication policy
Rovatok
Kézirat beküldése
Részletes szerzői útmutató
A bírálati folyamat
Etikai szempontok
About
About the journal
Impress
Editorial Team
Contact
Privacy Statement
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 51 No. 4 (2023)
Vol. 51 No. 4 (2023)
DOI:
https://doi.org/10.52092/gyosze.2023.4
Published:
2023-12-15
Full Issue
pdf (Magyar)
Tudományos közlemények
Childrearing experiences of fathers with blindness
Zsófia Krausz, Judit Gombás
293-304
pdf (Magyar)
How do misconceptions about biology affect subject achievement and tool use?
Examining misconceptions among pupils with and without mild intellectual disabilities
Réka Mády, Roland Hegedűs
305-324
pdf (Magyar)
A gyakorlat műhelyéből
Critical review of informative publications for people with spinal cord injury
(Considerations and realisations for the inclusion of people with physical disabilities and their environment)
Eszter Szabó-Szemenyei, Eszter Márkus, Péter Cserháti
325-342
pdf (Magyar)
Figyelő
Eseménynapló A-B-C pontokba szedve
Ferencné Gereben
343-346
pdf (Magyar)
Magyar Gyógypedagógusok Egyesületének 2023. évi Országos Szakmai Konferenciája
Tamás Reményi
347-348
pdf (Magyar)
Tanulmányút beszámoló: Az izlandi inklúzió nyomában
Lucia Csabai, Anett Nagy, Kornélia Pongrácz, Andrea Kása, Tamás Reményi
349-350
pdf (Magyar)
Könyvismertetések, újdonságok
Győri Miklós, Billédi Katalin & Bolla Veronika (szerk.). A humán fogyatékosságok pszichológiája – a gyógypedagógiai pszichológia alapjai
Ágota Szekeres
351-356
pdf (Magyar)
Az Ébresztőkönyv
Melinda Szentpétery-Nagy
357-362
pdf (Magyar)
In Memoriam
Dr. Hatos Gyulára emlékezünk (1932-2023)
Katalin Radványi
363-365
pdf (Magyar)
Keywords
Subscription
Login to access subscriber-only resources.
Language
English
Magyar
Information
For Readers
For Authors
For Librarians