Évf. 12 szám 1 (2024): Neveléstudomány: Oktatás - Kutatás - Innováció
Neveléstudomány | Oktatás – Kutatás – Innováció
Neveléstudomány | Oktatás – Kutatás – Innováció
Rólunk
A folyóiratról
Szerkesztőség
Tudományos Tanácsadó Testület
Kapcsolat
Open Access nyilatkozat
Adatvédelmi tájékoztató
Etikai alapelvek
A folyóirat technikai adatai
Szerzőinknek
Rovatok
A kézirat beküldése
Publikációs stílusunk
Feltöltési checklist
Bírálati folyamat
Archívum
Korábbi lapszámok
Böngészés szerzők alapján
Keresés
A folyóiratot indexálja
Regisztráció
Bejelentkezés
Change the language. The current language is:
Magyar
English
Regisztráció
Bejelentkezés
Change the language. The current language is:
Magyar
English
Évf. 12 szám 1 (2024)
Published 2024 március 28
Neveléstudomány: Oktatás - Kutatás - Innováció
Teljes szám
PDF (English)
Tanulmányok: Fókusz
Endrődy Orsolya
Délkelet-Ázsia oktatási trendjei
PDF
Orsolya Endrődy, Rahmatullah Bahbibi
6-17
Mesterséges intelligencia által generált sztereotip ábrázolások maláj és magyar egyetemi oktatókról
PDF (English)
Viet-Nhi Tran, Phuong Thi Diem Hoang, Hoai Thi Thanh Truong, Van-Canh Doan, Anh-Dung Hoang, Tuan-Vinh Nguyen
18-28
Vietnámi óvodapedagógusok nézetei a technológia óvodai alkalmazásáról: előnyök, akadályok és a fejlesztés lehetőségei
PDF (English)
Nannaphat Saenghong, Orsolya Endrődy, Ferenc Hain, Lan Anh Nguyen
29-49
A globális nevelés fogalma a tanárképzésben: Magyarország és Thaiföld összehasonlító elemzése
PDF (English)
Tanulmányok: Körkép
Ngo Huy Tú, Lan Anh Nguyen Luu
51-65
Az IELTS mint egyetemi felvételi követelmény Vietnámban: hogyan látják a középiskolás diákok az IELTS bizonyítvány szerepét
PDF (English)
Byambasuren Nyamkhuu, Attila Czabaji Horváth, Adrian Estrela Pereira
66-81
Az angol nyelvi tanterv történeti áttekintése és jelenlegi tanterve a felső középiskolában Mongóliában
PDF (English)
×
Felhasználónév
*
Kötelező
Jelszó
*
Kötelező
Elfelejtette a jelszavát?
Tartson bejelentkezett állapotban
Belépés
No account?
Register here