Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Gyógypedagógiai Szemle
Aktuális szám
Archives
Announcements
Szerzőinknek
Publication policy
Rovatok
Kézirat beküldése
Részletes szerzői útmutató
A bírálati folyamat
Etikai szempontok
About
About the journal
Impress
Editorial Team
Contact
Privacy Statement
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 52 No. 1 (2024)
Vol. 52 No. 1 (2024)
DOI:
https://doi.org/10.52092/gyosze.2024.1
Published:
2024-03-15
Full Issue
pdf (Magyar)
A gyógypedagógia története
From the inattentive „young Frenchman" to today's ADHD - the history of attention deficit hyperactivity disorder
Zsófia Szigethi
1-14
pdf (Magyar)
Tudományos közlemények
School life paths of women with visual impairment
Nikolett Rékasi, Gabriella Papp, Anikó Sándor
17-36
pdf (Magyar)
A gyakorlat műhelyéből
A rare case: movement education of a child with epidermolysis bullosa
Eszter Zsófia Juhász, Ditta Szabó-Pálinkás, Renáta Mlinkó, Andrea Berencsi
39-52
pdf (Magyar)
Könyvismertetések, újdonságok
Eduardo L. Bunge, Javier Mandil, Andrés J. Consoli & Martín Gomar: CBT Strategies for Anxious and Depressed Children and Adolescents. A Clinician's Toolkit
Monika Janoch
55-57
pdf (Magyar)
András Zsidó N., & Beatrix Lábadi (Eds.): Attention in practice
Anna Németh
58
pdf (Magyar)
Attila Körmendi: Our children connected: smart device use in childhood and adolescence
Ferenc Sot
59-60
pdf (Magyar)
Figyelő
What next? Next steps for inclusive school development in Migori County, Tagache, Senya, Kumoni, Tiani and Kanga schools
Andrea Perlusz
61-64
pdf (Magyar)
Keywords
Subscription
Login to access subscriber-only resources.
Language
English
Magyar
Information
For Readers
For Authors
For Librarians