Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
Gyógypedagógiai Szemle
  • Aktuális szám
  • Archívum
  • Közlemények
  • Szerzőinknek
    • Publikációs politika
    • Rovatok
    • Kézirat beküldése
    • Részletes szerzői útmutató
    • A bírálati folyamat
    • Etikai szempontok
  • Rólunk
    • Bemutatkozás
    • Impresszum
    • Szerkesztőbizottság
    • Kapcsolat
    • Adatvédelmi nyilatkozat
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 52 szám 1 (2024)

Évf. 52 szám 1 (2024)

					##issue.viewIssueIdentification##
DOI: https://doi.org/10.52092/gyosze.2024.1
Megjelent: 2024-03-15

Teljes szám

  • pdf

A gyógypedagógia története

  • A figyelmetlen „fiatal franciától” a mai ADHD-ig – a figyelemhiányos hiperaktivitás zavar története

    Zsófia Szigethi
    1-14
    • pdf

Tudományos közlemények

  • Látássérült nők iskolai életútja

    Nikolett Rékasi, Gabriella Papp, Anikó Sándor
    17-36
    • pdf

A gyakorlat műhelyéből

  • Egy ritka eset: epidermolysis bullosa diagnózisú gyermek mozgásnevelése

    Eszter Zsófia Juhász, Ditta Szabó-Pálinkás, Renáta Mlinkó, Andrea Berencsi
    39-52
    • pdf

Könyvismertetések, újdonságok

  • Eduardo L. Bunge, Javier Mandil, Andrés J. Consoli és Martín Gomar: Kognitív viselkedésterápia szorongó és depressziós gyermekeknek és serdülőknek. Eszköztár klinikusoknak

    Monika Janoch
    55-57
    • pdf
  • Zsidó N. András, Lábadi Beatrix (szerk.): Figyelem a gyakorlatban

    Anna Németh
    58
    • pdf
  • Körmendi Attila: Behálózott gyermekeink: Okoseszköz-használat gyermek- és serdülőkorban

    Ferenc Sot
    59-60
    • pdf

Figyelő

  • Hogyan tovább? Az inkluzív iskolafejlesztés további lépései Migori megyében, Tagache, Senya, Kumoni, Tiani és Kanga települések iskoláiban

    Andrea Perlusz
    61-64
    • pdf

##plugins.block.keywordCloud.title##

Előfizetés

Jelentkezzen be a kizárólag előfizetők által elérhető tartalmakhoz.

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak

A folyóirat Facebook oldala

A kiadói rendszerről