Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Gyógypedagógiai Szemle
Aktuális szám
Archívum
Közlemények
Szerzőinknek
Publikációs politika
Rovatok
Kézirat beküldése
Részletes szerzői útmutató
A bírálati folyamat
Etikai szempontok
Rólunk
Bemutatkozás
Impresszum
Szerkesztőbizottság
Kapcsolat
Adatvédelmi nyilatkozat
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 52 szám 1 (2024)
Évf. 52 szám 1 (2024)
DOI:
https://doi.org/10.52092/gyosze.2024.1
Megjelent:
2024-03-15
Teljes szám
pdf
A gyógypedagógia története
A figyelmetlen „fiatal franciától” a mai ADHD-ig – a figyelemhiányos hiperaktivitás zavar története
Zsófia Szigethi
1-14
pdf
Tudományos közlemények
Látássérült nők iskolai életútja
Nikolett Rékasi, Gabriella Papp, Anikó Sándor
17-36
pdf
A gyakorlat műhelyéből
Egy ritka eset: epidermolysis bullosa diagnózisú gyermek mozgásnevelése
Eszter Zsófia Juhász, Ditta Szabó-Pálinkás, Renáta Mlinkó, Andrea Berencsi
39-52
pdf
Könyvismertetések, újdonságok
Eduardo L. Bunge, Javier Mandil, Andrés J. Consoli és Martín Gomar: Kognitív viselkedésterápia szorongó és depressziós gyermekeknek és serdülőknek. Eszköztár klinikusoknak
Monika Janoch
55-57
pdf
Zsidó N. András, Lábadi Beatrix (szerk.): Figyelem a gyakorlatban
Anna Németh
58
pdf
Körmendi Attila: Behálózott gyermekeink: Okoseszköz-használat gyermek- és serdülőkorban
Ferenc Sot
59-60
pdf
Figyelő
Hogyan tovább? Az inkluzív iskolafejlesztés további lépései Migori megyében, Tagache, Senya, Kumoni, Tiani és Kanga települések iskoláiban
Andrea Perlusz
61-64
pdf
Kulcsszófelhő
Előfizetés
Jelentkezzen be a kizárólag előfizetők által elérhető tartalmakhoz.
Nyelv
English
Magyar
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak