Vol. 12 No. 4 (2024): Neveléstudomány: Oktatás - Kutatás - Innováció
Education Sciences | Education – Research – Innovation
Education Sciences | Education – Research – Innovation
About the Journal
About the Journal
Editors
Scientific Advisory Board
Contact
Open Access Statement
Privacy Statement
Ethics principles
Technical specifications of the journal
Author Instructions
Article Types
Submissions
Style Guide
Submission Checklist
Review process
Archives
Archive Issues
Browse by Author
Search
Our journal is indexed by
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Magyar
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Magyar
Vol. 12 No. 4 (2024)
Published December 30, 2024
Neveléstudomány: Oktatás - Kutatás - Innováció
Full Issue
PDF (Magyar)
Articles
Alexandra Mikó, István Karsai, Katalin Kovács
5-16
Gimnasztika gyakorlatláncok tervezésének változatosságát mérő tesztrendszer vizsgálata
PDF
Gabriella Velics
17-32
A Holistic Exploration of Community Concepts in Contemporary Contexts
PDF (Magyar)
Péter Donáth
33-61
Thee Trials and Tribulations of the Students and Teachers of the Esztergom Archbishop's Teacher Training College in Connection with the Struggles around the Nationalisation of 1948 II. Teachers' Arrest, Indictment, Conviction, Press Campaign and Nullity C
PDF (Magyar)
Gabriella Németh Andrásné Farkas, Attila Czabaji Horváth
62-76
School Ceremonies, the Role of the Eponym in the Inner World of the School
PDF (Magyar)
Review
Tamás Május Tóth
78-86
Pedagógiai tájaink műveléséről. Gondolatok a gyökerekről, rekultivációról, rotálásról és átültetésről
PDF (Magyar)
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here