Évf. 12 szám 4 (2024): Neveléstudomány: Oktatás - Kutatás - Innováció
Neveléstudomány | Oktatás – Kutatás – Innováció
Neveléstudomány | Oktatás – Kutatás – Innováció
Rólunk
A folyóiratról
Szerkesztőség
Tudományos Tanácsadó Testület
Kapcsolat
Open Access nyilatkozat
Adatvédelmi tájékoztató
Etikai alapelvek
A folyóirat technikai adatai
Szerzőinknek
Rovatok
A kézirat beküldése
Publikációs stílusunk
Feltöltési checklist
Bírálati folyamat
Archívum
Korábbi lapszámok
Böngészés szerzők alapján
Keresés
A folyóiratot indexálja
Regisztráció
Bejelentkezés
Change the language. The current language is:
Magyar
English
Regisztráció
Bejelentkezés
Change the language. The current language is:
Magyar
English
Évf. 12 szám 4 (2024)
Published 2024 december 30
Neveléstudomány: Oktatás - Kutatás - Innováció
Teljes szám
PDF
Tanulmányok: Körkép
Alexandra Mikó, István Karsai, Katalin Kovács
5-16
Validation of an Instrument to Measure the Variability of Fundamental Movement Choreography
PDF (English)
Gabriella Velics
17-32
A közösségi koncepciók holisztikus vizsgálata kortárs kontextusokban
PDF
Péter Donáth
33-61
Az Esztergomi Érseki Tanítóképző diákjainak és tanárainak megpróbáltatásai az 1948. évi államosítás körüli küzdelmek kapcsán II. – Tanárok letartóztatása, vádemelés, ítélet, sajtókampány, semmisségi panasz
PDF
Gabriella Németh Andrásné Farkas, Attila Czabaji Horváth
62-76
Iskolai ünnepélyek, a névadó szerepe az iskola belső világában
PDF
Szemle: Aktuális olvasnivaló
Tamás Május Tóth
78-86
Pedagógiai tájaink műveléséről. Gondolatok a gyökerekről, rekultivációról, rotálásról és átültetésről
PDF
×
Felhasználónév
*
Kötelező
Jelszó
*
Kötelező
Elfelejtette a jelszavát?
Tartson bejelentkezett állapotban
Belépés
No account?
Register here